Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App foutmelding: Werkt niet-ondersteunende URL

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA TV App foutmelding: Werkt niet-ondersteunende URL

Sinds deze week bij verschillende zender op de Delta app krijgen we de foutmelding: Niet-ondersteunde URL of the content URL You provide returned An http 404

Iemand idee dit op te lossen?

Dag Dennis,

Welkom op het forum

Kun je aangeven waar je de Delta app gebruikt - op Android, IOS, of in een browser?
    En een voorbeeld van een zender met dit probleem? Is dit bij Live tv of bij terugkijken?

Reageer

Is dit nog steeds een issue Dennis1234? Zo ja, dan ontvangen wij graag wat meer info over de gebruikte apparatuur en software.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

We hebben al enige tijd niks meer vernomen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag.

Deze week wordt er een grote update uitgerold voor de app trouwens

Reageer

Ik heb ook al een tijdje last van deze foutmelding op mijn iPad met IOS 10.0.3. Enkel NPO 1-2-3 doen het zonder problemen. Overigens een vergelijkbaar fenomeen op mijn laptop met Windows 7. Hier krijg ik het wieltje met "loading" te zien en verder gebeurt er niets.

Reageer

Er is net weer een update geweest op 02-10. Laat het gerust weten als het nog speelt. Ik heb zojuist trouwens via Windows 7 met IE getest en geen problemen ondervonden in de weergave op verschillende kanalen waarop ik voorheen wel haperingen ondervond. Verwijder op de computer ook eens je cookies en tijdelijke bestanden.

Op de iPhone zou je de app eens opnieuw kunnen installeren.
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Op de iPad nog steeds hetzelfde. Op de laptop krijg ik onder chrome zelfs niet meer de zenders te zien, onder IE doen de Nederlandstalige zenders het wel, bij de overige zie ik de witte streamingbalk onderin en de playknop, verder een zwart beeld. Wat mij wel opviel is nadat ik Silverlight had verwijderd deden de Nederlandse zenders het zoals tevoren, maar zodra ik de commercieele/overige zenders probeerde moest ik Silverlight installeren (waarna ik dus nu dat zwarte scherm heb).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fransf
                Op de iPad nog steeds hetzelfde. Op de laptop krijg ik onder chrome zelfs niet meer de zenders te zien, onder IE doen de Nederlandstalige zenders het wel, bij de overige zie ik de witte streamingbalk onderin en de playknop, verder een zwart beeld. Wat mij wel opviel is nadat ik Silverlight had verwijderd deden de Nederlandse zenders het zoals tevoren, maar zodra ik de commercieele/overige zenders probeerde moest ik Silverlight installeren (waarna ik dus nu dat zwarte scherm heb).
                Installeer Google Chrome eens, die heeft geen Silverlight nodig en controleert er ook niet op.

Reageer

Misschien mijn bericht toch even wat beter lezen...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X