Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
TV programma's blijven 'hangen'
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door TimHHallo monique, welkom op het forum.
Heb je dit bij meerdere zenders? En in beide browsers?
Inderdaad bij alle zenders die wij kijken (alle NL'se + Belgische + BBC first) en op beide browsers
alvast bedankt voor je reactie
groeten
Monique
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mojovuurOorspronkelijk gepost door TimHHallo monique, welkom op het forum.
Heb je dit bij meerdere zenders? En in beide browsers?
Inderdaad bij alle zenders die wij kijken (alle NL'se + Belgische + BBC first) en op beide browsers
alvast bedankt voor je reactie
groeten
Monique
nogmaals reactie: weet je meer over dit probleem? Iemand anders?
bedankt
Groeten
Monique
Reageer
-
Ik zie dat je nog een modem met losse router gebruikt. Geef het modem eens een herstart en minimaal vijf minuten later ook de router. Als dat geen verschil brengt probeer dan eens een computer rechtstreeks aan te sluiten op het modem met een kabel. Als de tv programma's dan nog steeds blijven hangen, dan horen wij het graag.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
via Imac kijken we soms digitaal Tv van Delta/Zeelandnet (browser Mozilla en Google Chrome)
Probleem is dat tv programma's na 30 minuten of zo blijven hangen
Reageer
-
Monique, voor de meeste kanalen is Silverlight (gelukkig) niet meer nodig.
Mijn ervaring is dat Safari het beste werkt in combinatie met DELTA TV, met de minste systeembelasting. Wil je het daar ook eens in proberen? Als het dan nog steeds hapert dan verdenk ik de (Wi-Fi?) verbinding en zou ik het in elk geval via een netwerkkabel proberen.
Reageer
-
Hallo Matthijs
ok, grappig dat je dat kan zien...en verbinding router/modem had idd het probleem kunnen zijn of met vaste kabel werken.
Alleen kijken we ook you-tube filmpjes en digitaal gehuurde filmas (1,5 uur) en daar hebben we geen problemen mee. Beeld blijft altijd doorlopen
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Goed weekend
Monique
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoeMonique, voor de meeste kanalen is Silverlight (gelukkig) niet meer nodig.
Mijn ervaring is dat Safari het beste werkt in combinatie met DELTA TV, met de minste systeembelasting. Wil je het daar ook eens in proberen? Als het dan nog steeds hapert dan verdenk ik de (Wi-Fi?) verbinding en zou ik het in elk geval via een netwerkkabel proberen.
Safari gebuiken we het meeste, en Delta tv is de enige die hapert.
Bedankt voor je reactie
Goede weekend
Monique
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer