Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Televisie via laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

rtl 8 verdwenen,delta mensen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door astrid51
      rtl 8 verdwenen,delta mensen
      Meerdere RTL-zenders liepen niet soepel zojuist, RTL 8 blijft een foutmelding geven!
      Er staat rechts onder ook een vlaggetjes-icoontje in beeld dat ik verder bij geen andere zender zie staan..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
        Meerdere RTL-zenders liepen niet soepel zojuist, RTL 8 blijft een foutmelding geven!
        In de Android app blijft deze 'Buffering...' en in Safari wil-ie heel graag dat ik Silverlight installeer.
        Dan maar geen RTL8

Reageer

Wat Jos en GoeRoe hierboven zeggen zie ik ook op RTL8.

Het is me wel opgevallen dat we gisteren een update gehad hebben naar versie 4.2.3 zowel voor Android als de browser versie van Live TV zelf.

Reageer

Bedankt ! , RTL8 doet het weer.

Reageer

Hier ook

Astrid51, doet hij het bij jou ook? Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

Reageer

Hier moet ik nu ook voor de meeste zenders Silverlight installeren, Safari 10.1.2, macOS 10.12.6 (Gaat niet gebeuren want Microsoft ;-))))

Reageer

Vraag me niet waarom dit is want dat weet alleen een Moderator.

Het enigste dat je moet onthouden dat voor simpel en praktisch gebruik Chrome, Firefox of Edge benodigd is.

Firefox Linux geeft een fout melding zoiets als : preferring EME
                  maar wanneer je op de pop-up Enable Drm klikt werkt hij gewoon.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X