Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Interactieve TV apps.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Interactieve TV apps.

Van Delta Interactieve TV kanaal 12 (Hbbtv) werken helaas al langere tijd de onderstaande apps niet meer:
    • Buienradar
    • Delta Comfort wijzer
    • Trugkieke (alle filmpje uit 2017, oude filmpje 2016 werken nog wel)
    • ZeelandNet Foto
    • YouTube

Vooral de Omroep Zeeland app vindt ik wel jammer want deze gebruik ik regelmatig, hierop staat alleen nog inhoud tot 01-06-17 van latere data niet meer.

Dit geldt natuurlijk ook voor Hbbtv op Omroep Zeeland (kanaal 11) zelf daar dit dezelfde inhoud is.

Hoe komt dit wordt nieuw (uitzend) materiaal gewoonweg niet meer aangeboden door omroep Zeeland zelf ?

Ik ga het maandag even onderzoeken voor je. Kan je er nu namelijk niet met zekerheid een antwoord op geven.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

daar hadden we het juist over om trugkieke ook eens te gaan bekijken

Reageer

Ik heb zojuist nog even YouTube en Terugkieke getest op het Portaal van Zeeland en dat werkte nu zonder problemen. Zal het topic daarom nu als beantwoord markeren. Mochten er toch nog issues bovenkomen, dan hoor ik het uiteraard graag.

Reageer

Matthijs, hartelijk dank voor de moeite.

Reageer

Graag gedaan

Reageer

Gevonden
              Welt verwarring als in 2 topics zelfde verhaal naar voren lijkt te komen
              Bedankt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cschults
                Gevonden
                Welt verwarring als in 2 topics zelfde verhaal naar voren lijkt te komen
                Bedankt
                begrijp ik nu dat DELTA APP PORTAAL 12-11-2017 eigenlijk mislukt is? Aangeschaft maar niet te gebruiken en beter gewoon direct mee stoppen. Of ben ik nu erg negatief ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X