Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alternatief voor Eurosport

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alternatief voor Eurosport

    Nu Delta o.a. Eurosport uit het pakket heeft gehaald, zijn we op zoek naar een alternatief.
    Eerst nog gedacht aan een apart "eurosport player account " maar omdat dit via tab / smartfone en smart TV moet, is dit voor mijn vrouw te ingewikkeld.

    Nu heb ik begrepen dat ik bij Delta een extra pakket kan afsluiten, Ziggo Sport totaal of Fox Sport Compleet.

    Mijn vraag, welke van deze 2 is de beste? het gaat voornamelijk om de sporten die mijn vrouw graag ziet, namelijk tennissen, wielrennen, en zwemmen / schaatsen. Om voetbal geven we geen van beiden.....

    Alvast bedankt voor eventuele reacties

  • #2
    hier vinden.

    Op Ziggo Sports is veel tennis en Formule 1 te zien.

    Op Fox Sports is vooral op voetbal gericht, maar heeft ook tennis en andere sporten.

    Ik zou even op de twee bovenstaande websites kijken naar het aanbod en of er iets naar interesse tussenzit. Alle extra zenderpakketten zijn maandelijks opzegbaar, dus je kan het bijvoorbeeld ook een maand proberen om te zien of het iets voor jullie is.

    Reageer


    • #3
      Schotelantenne is ook een optie deze had ik al staan de zenders die bij delta uit het pakket zijn, bij canaldigitaal te zien. .
      of nog een optie het goedkoopste abo bij kpn digiantenne kost 7,50 per maand dacht ik heb je wel eurosport enz..

      Reageer


      • #4
        Dat is eventueel ook een optie, ja. Afhankelijk van hoe lang andere providers het aanbieden en uit de onderhandelingen komen.

        Niet iedereen zal een schotel op zijn dak willen. :P

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Erik.M.
          Eerst nog gedacht aan een apart "eurosport player account " maar omdat dit via tab / smartfone en smart TV moet, is dit voor mijn vrouw te ingewikkeld.
          Zat hier met hetzelfde probleem. Wat ik nu doe is via de Eurosport Player (waar ze met haar smart phone automatisch op inlogt via diezelfde app) contact maken met onze AppleTV. Die activeert zelf de TV zodra er verbinding mee wordt gemaakt. Simpeler dan dat kan bijna niet - kost wel EUR29,99 voor een jaartje kijken, maar wat ons betreft is Eurosport weer helemaal terug op de buis
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X