Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app afspelen via chromecast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app afspelen via chromecast

    De Delta TV app afspelen via chromecast werkt wel echter na 2 of 5 minuten stopt de uitzending.
    Hoe kan ik dit verhelpen of is dit een bug?

  • #2
    Welkom op het forum, yvopivo.

    Ik denk als eerste aan het wifi-signaal van de Chromecast. Kun je zien of deze een voldoende sterk signaal heeft?
    Zo niet, dan zal hij namelijk stoppen met afspelen zodra zijn buffer leeg is. En dat komt weer doordat het signaal zo slecht is, dat de data niet snel genoeg binnenkomt.

    Je zou kunnen kijken of het helpt om een HDMI-verlengkabel te gebruiken om deze achter je tv vandaan te krijgen.
    Er zijn ook ethernet-adapters leverbaar voor de Chromecast, maar dan moet er weer een kabel naartoe.

    Reageer


    • #3
      Videoland en Netflix doen het prima dus het signaal zal wel goede genoeg zijn

      Reageer


      • #4
        Heb je de 'standaard' procedure al doorlopen? App verwijderen, tablet/telefoon herstarten, app opnieuw installeren? Hoewel het 'standaard' is helpt het in veel gevallen wel, dus een goede eerste stap.

        Als dat geen verschil brengt, dan verneem ik graag het merk en type van de tablet/telefoon die je gebruikt, de softwareversie en chromecastversie. Stopt het programma ook als je geen gebruik maakt van de chromecast?

        Er is laatst wel een issue door gezet mbt de chromecast, maar dat was toch net iets anders dan wat jij ondervindt.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door yvopivo
          Videoland en Netflix doen het prima dus het signaal zal wel goede genoeg zijn
          Ik denk dat je die afspeelt via een app op je tv en niet via de Chromecast?
          Dan wordt namelijk de internetverbinding van de tv gebruikt, en niet die van de Chromecast (die maakt een eigen wifi-verbinding).
          Dus denk nog even na over mijn suggestie

          Reageer


          • #6
            Ik speel de app via de samsung tab S2 af op de chromecast 2. (Niet via de tv want die is niet verbonden met internet). Na ongeveer 5 minuten stopt het afspelen (soms al na 2 minuten). als ik hem dan weer aanklik begint het afspelen meestal weer.

            Reageer


            • #7
              Hallo yvopivo, speelt dit probleem nog steeds? Heb je nog contact gehad met MatthijsL?

              Goed dat je zegt dat het om een chromecast 2 gaat. Deze beschikt over 2,4ghz en 5ghz ondersteuning. Ik meen me te herinneren dat de Chromecast 1 enkel beschikte over 2,4ghz ondersteuning en dit problemen gaf als het apparaat (tablet/smartphone) via 5ghz verbonden was.

              Reageer


              • #8
                Bedankt, het lag aan het wifi signaal.
                Met een powerline wifi adapter is het signaal sterk genoeg en werkt het perfect!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X