Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Chromecast pauzeren fout
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hoi marbenka,
Welkom op het forum!
Wil je allereerst eens proberen om de app te verwijderen, dan de iPad te herstarten (dus niet op standby) en daarna de app opnieuw te installeren? Als het probleem dan nog speelt, dan horen wij het graag.
Vermeld dan ook even welke systeemversie je gebruikt. Kan je ook proberen of het op andere apparaten ook speelt? Bijvoorbeeld via je telefoon?
Zijn er nog andere gebruikers die dit probleem ondervinden? Ik heb tot nu toe hierover nog geen andere mensen gesproken.A prudent question is one-half of wisdom
-
Dank voor snelle antwoord.
Gedaan zoals verzocht.
Vervolgens:
Delta-app, programma gemist, een uitzending aangezet. Ipad standby, 5 minuten weg gelegd.
Vervolgens Ipad openen, het blijkt dat geluid van het programma op de Ipad gespeeld wordt, vanaf het begin. (Bug, reproduceerbaar)
Daarna pauze aangeklikt. Pauze functie chromecast werkt goed maar op de Ipad gaat het door.
Ipad Pro, IOS 10.3.2, 4,5 GB vrij.
Iphone 6 zelfde. Na enkele minuten standby, iphone weer aan en het programma speelt vanaf het begin op de iphone.
(Natuurlijk geluid daar uitzetten lost het op maar het is gewoon een bug)
Zelfde programma bekojken in NPO-gemist staat voor- en achteruit spoelen toe, Delta-app niet.
Succes.
Reageer
-
Kan je mij voor de iPhone ook wat meer details geven? Zoals de iOs versie? Hoe meer details de beter, dan kan ik hiervan melding maken om het eens verder te onderzoeken. *toevoeging* Welke chromecast versie gebruik je?
Oorspronkelijk gepost door marbenka...Pauzeren werkt dan bijvoorbeeld wel op de tv maar het geluid op de ipad stopt niet. ...
@andere gebruikers, zijn er ook gebruikers met Android die dit probleem ondervinden?A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer