Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen programma gegevens van de zenders SBS6, Net5 en Veronica

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen programma gegevens van de zenders SBS6, Net5 en Veronica

    In deTVgids zijn vanaf woensdag de 24e de programma's van SBS6 en Net5 en Veronica niet meer te zien.
    Is dit een probleem wat bij meer mensen speelt?
    Voor het opnemen van Series is dit een lastig probleem.
    Hopelijk kan dit snel worden opgepakt.

  • #2
    Hallo JCZ, heb je de televisie/decoder al opnieuw naar de zenders laten zoeken of eventueel teruggebracht naar fabrieksinstellingen?

    Reageer


    • #3
      Dat kan niet bij DELTA Interactieve Live TV, volgens mij ben je daar afhankelijk van wat er aan gegevens in de tvgids staat. Probleem/Oplossing ligt mogelijk bij app bouwer?

      Reageer


      • #4
        Ah, het ging om de app, mijn excuses :P

        Ik heb 't even gecontroleerd en het klopt dat deze gegevens ontbreken. Ik ga het gelijk melden zodat het opgelost kan worden. Bedankt voor het doorgeven, JCZ!

        Reageer


        • #5
          Nog geen zicht op een oplossing?
          Dit is een lastig probleem voor het volgen van series.

          Reageer


          • #6
            Programma's zijn nog altijd niet te zien. Als ik bij live tv wil opnemen krijg ik de melding dat dit geen deel uit maakt van mijn abonnement. Hoop op een snelle oplossing want zoals hierboven al beschreven het is moeilijk om een serie te volgen.

            Reageer


            • #7
              Ik heb zojuist navraag gedaan bij de betreffende afdeling. Op dit moment zijn ze er druk mee bezig. Ze kunnen helaas niet aangeven wanneer het opgelost is.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Vanaf vrijdag eind van de middag is het probleem weer opgelost.

                Reageer


                • #9
                  Probleem was idd opgelost. Alleen krijg ik mijn opgenomen programma's van net5 niet in beeld. De programma's staan overigens ook niet bij programma gemist. De opname blijft wel staan in geplande opnames. Ligt dat aan de programma's? Met opname van dezelfde programma's had ik voorheen geen probleem.

                  Reageer


                  • #10
                    Dit probleem wordt in dit topic al bekeken "delta-app". Sinds vanavond ook probleem met opnemen nieuws en weer op RTL 4. Dus lijkt het probleem steeds groter te worden, wat een zeer vervelend iets is als je series volgt.
                    Ook als het weer goed is het hopelijk wel zo dat de nog niet opgenomen items er alsnog bijkomen.
                    Het zou Delta wel een positieve publiciteit geven als er eens wat aan de prijs wordt gedaan, steeds zoveel problemen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X