Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

National geographic wild niet kunnen kijken / tvgids niet compleet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • National geographic wild niet kunnen kijken / tvgids niet compleet

    Nat Geo Wild kijken via DELTA Interactieve Live TV lukt niet terwijl dit na de wijziging wel zou moeten kunnen, waar kan dit aan liggen.
    Uitloggen en opnieuw inloggen heeft ook geen effect. Hopelijk kan er ook nog wat gedaan worden aan het feit dat Discovery weg is, wat toch wel een zender was met meer inhoud dan FOX sport wat er nu is.
    Verder zijn in deTVgids voor volgende week(vanaf woensdag) de programma's van SBS6 en Net5 en Veronica niet meer te zien. Het lijkt er dus op dat door de zenderwijzigingen weer kleine problemen opduiken. Jammer, want de laatste maanden ging alles zo goed.

  • #2
    'k Zou een mailtje sturen naar [email protected].
    Zie topic: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...29/index1.html

    Reageer


    • #3
      Het probleem van het kijken naar Nat Geo Wild kijken is opgelost.
      Wat de oplossing wordt voor de TV-gids wachten we af.

      Reageer


      • #4
        Goedemorgen JCZ,

        Ik heb je email ontvangen en heb een refresh gedaan op je tv pakketten. Het zou nu allemaal weer moeten werken.
        Wat ik je ook nog adviseer is om opnieuw de zenders te zoeken zodat alles weer correct staat. (16-5 zijn er ook bepaalde zenders van kanaal gewijzigd)
        Ben benieuwd of dit heeft geholpen?

        Reageer


        • #5
          Eigenlijk heel erg triest dat iedereen die deze zender wil zien,en er wel voor betaald, een mailtje moet sturen.
          Dat het nu nog steeds in orde is zegt mij genoeg.
          Heb ik ook nog steeds last van zo'n grijs vakje links bovenhoek als ik tv wil kijken in een browser.Deze is gelukkig niet bij elke zender hardnekkig.

          In het verleden al eens aangegeven,doe eerst alles een goed en uitvoerig testen,voor je ons,de klant met dit soort banale problemen opzadelt.Beter hier eens wat tijd in steken,in plaats van aan de hand elk individueel mailtje per persoon het de zender beschikbaar maken.
          Alle tijd en mankracht dat zoiets kost,kun je naar mijn inziens niet goed praten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Evil
            Eigenlijk heel erg triest dat iedereen die deze zender wil zien,en er wel voor betaald, een mailtje moet sturen.
            Dat het nu nog steeds in orde is zegt mij genoeg.
            1 gebruiker ervaart een probleem en dat is dan gelijk iedereen? En hoe kom je er bij dat het 'nog steeds niet op orde' is? Je post een offtopic bericht in een topic van ruim een maand oud.

            Heb ik ook nog steeds last van zo'n grijs vakje links bovenhoek als ik tv wil kijken in een browser.Deze is gelukkig niet bij elke zender hardnekkig.
            Daar loopt al een topic over en er is al een melding doorgezet. Staat overigens totaal los van het onderwerp in dit topic.

            In het verleden al eens aangegeven,doe eerst alles een goed en uitvoerig testen,voor je ons,de klant met dit soort banale problemen opzadelt.Beter hier eens wat tijd in steken,in plaats van aan de hand elk individueel mailtje per persoon het de zender beschikbaar maken.
            Alle tijd en mankracht dat zoiets kost,kun je naar mijn inziens niet goed praten.
            De beste stuurlui staan aan wal.....
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door JCZ
              Het probleem van het kijken naar Nat Geo Wild kijken is opgelost.
              Hoe is het opgelost / wat was de oorzaak?
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                Oorspronkelijk gepost door JCZ
                Het probleem van het kijken naar Nat Geo Wild kijken is opgelost.
                Hoe is het opgelost / wat was de oorzaak?
                Hey Webkabouter,

                De oplossing is in dit geval het opnieuw inladen van de gegevens in ons systeem. Wanneer je problemen ervaart, zoals hierboven beschreven, kun je contact opnemen en gaan we samen zoeken naar de oorzaak van het probleem.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                  De oplossing is in dit geval het opnieuw inladen van de gegevens in ons systeem. Wanneer je problemen ervaart, zoals hierboven beschreven, kun je contact opnemen en gaan we samen zoeken naar de oorzaak van het probleem.
                  Top, bedankt.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X