Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV via iPad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA TV via iPad

ik kijk graag delta tv via mijn Ipad maar de laatste tijd krijg ik steeds de melding "vanwege rechten is het niet mogelijk buiten Nederland gebruik te maken van deze dienst" als ik via Live tv een programma wil bekijken, Er is niets veranderd, ben niet weggeweest, heb de app opnieuw geinstalleerd maar helpt allemaal niets. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

jouw iPad geeft aan dat ie niet in Nederland zit.
    als de netwerkverbinding echt via Delta/Zeelandnet loopt, dan kan er alleen maar iets aan de instellingen van de iPad veranderd zijn.

Reageer

Hai Fred nee heb instellingen nagekeken er is niets veranderd :

Reageer

alle applicaties sluiten, door ze weg te swipen.
        en dan opnieuw opstarten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door daphne2
          ik kijk graag delta tv via mijn Ipad maar de laatste tijd krijg ik steeds de melding "vanwege rechten is het niet mogelijk buiten Nederland gebruik te maken van deze dienst"
          Maak je gebruik van een VPN op je iPad? Zo nee, kun je dan eens naar www.watismijnip.nl gaan en je doorgeven wat deze als 'provider' weergeeft?

Reageer

Een alternatieve oplossing kan zijn:
            Home toets en aan/uit toets tegelijk indrukken, totdat er een appel op het scherm komt.
            Dit is een reset van de Ipad, maar alle instellingen blijven behouden, eigenlijk net als een koude start.

Reageer

Ik heb mijn IPad ook al gereset en ja ik maak gebruik van een VPN omdat ik mee doe aan een onderzoek maar internetgebruik, kan dit van invloed zijn?

Reageer

dat kan heel goed zijn.
                ga es naar Safari en zet in de adres-balk www.watismijnipadres.nl
                wat komt daar dan uit ??

deze vraag is overigens al eerder gesteld

Reageer

Daar komt niets uit behalve de melding dat safari de pagina niet kan openen omdat de server onvindbaar is. Trouwens dat vpn profiel heb ik langer geleden aangemaakt en delta tv funktioneerde toen wel dus dat is um niet. En welke vraag bedoel je precies?

Reageer

En voor wat betreft de reactie van goeroe: er staat provider: 39.13

Reageer

Daar komt niets uit behalve de melding dat safari de pagina niet kan openen omdat de server onvindbaar is.
                      weet je zeker dat er geen tikfout in zit ??
                      GoeRoe heeft in feite dezelfde vraag gesteld, maar dan met een andere site.
                      en daar komt zoiets uit:
                      [img]ddd5aef6-4ed0-4ef0-97e5-fc5524e08ce8.jpg[/img]

je kunt ook in de instellingen van de iPad kijken.
                      daar moet je bij de wifi-verbinding een dergelijk soort ip-adres vinden.

Reageer

ik heb een eigen router

Reageer

Ik heb mijn IPad ook al gereset en ja ik maak gebruik van een VPN omdat ik mee doe aan een onderzoek maar internetgebruik, kan dit van invloed zijn?
                          Ja, reken maar ..........
                          Mogelijk deed ik mee aan hetzelfde onderzoek, een probleem daarbij was dat ik een dikke week gelden ineens een nieuw IP adres kreeg van de VPN server, en dat adres bleek op een aantal lijsten te staan als verspreider van spam, waardoor ik op 2 websites geweerd werd.
                          Dan maar geen enquete, dus heb ik de VPN app verwijderd.
                          Ook de meldingen, die dagelijks kwamen, dat ik hem opnieuw moest starten was ik beu

Reageer

Dank je wel Ron hier kan ik wat mee.

Reageer

Hallo Daphne2, werkt het inmiddels weer?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X