Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer geen PLUS pakket op de DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Weer geen PLUS pakket op de DELTA TV App

Hoi .
    Was het probleem een tijdje geleden opgelost ze veranderen de zenders en het gelazer begint weer opnieuw .
    De nieuwe zenders die er bijgekomen zijn geven weer aan dat dit niet in mijn pakket zit .
    nog even en zeg ook heel de boel op .

misschien moet je de zenders opnieuw scannen.

Reageer

Via Live TV kan ik alle nieuwe zenders uit het basispakket ontvangen, behalve Nat Geo Wild. Via het forum daarover al diverse signalen afgegeven, maar Delta vertikt het om te reageren.
      Er is al zoveel ontevredenheid over de nieuwe zenderindeling, gaan ze op deze manier ook nog eens mensen frusteren..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
        Via Live TV kan ik alle nieuwe zenders uit het basispakket ontvangen, behalve Nat Geo Wild. Via het forum daarover al diverse signalen afgegeven, maar Delta vertikt het om te reageren.
        Er is al zoveel ontevredenheid over de nieuwe zenderindeling, gaan ze op deze manier ook nog eens mensen frusteren..
        Hoi Jos,

Jammer dat je ontevreden bent. Ik help je uiteraard graag verder. Nat Geo Wild zou je moeten kunnen ontvangen via de DELTA TV app. Krijg je ook een melding te zien behalve het 'slotje'?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door turbo6208
          Hoi .
          Was het probleem een tijdje geleden opgelost ze veranderen de zenders en het gelazer begint weer opnieuw .
          De nieuwe zenders die er bijgekomen zijn geven weer aan dat dit niet in mijn pakket zit .
          Hoi turbo6208,

Vervelend dat je dit probleem hebt. Ik help je graag verder. Heb je al geprobeerd om opnieuw in te loggen?

Ik hoor het graag van je.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lale
            Nat Geo Wild zou je moeten kunnen ontvangen via de DELTA TV app. Krijg je ook een melding te zien behalve het 'slotje'?
            zowel op m'n laptop als op m'n smartphone kan Nat Geo Wild niet bekeken worden.
            de melding is: "Deze zender maakt geen onderdeel uit van uw abonnement. etc.etc.etc.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
              Hoi Jos,

Jammer dat je ontevreden bent. Ik help je uiteraard graag verder. Nat Geo Wild zou je moeten kunnen ontvangen via de DELTA TV app. Krijg je ook een melding te zien behalve het 'slotje'?
              Ik krijg de melding dat deze zender geen deel uitmaakt van mijn abonnement. Dat heb ik ook alleen bij deze, zoals ik al schreef. De andere nieuwe zenders kan ik wel zien.
              Moet voor elke nieuwe zender voor elke abonnee deze worden vrijgegeven voor Live TV dan?
              Ik had het idee dat dit "gewoon" bij iedereen zo is... (mede gezien de melding van Fred hierboven)

Reageer

En weer blijft het stil..................................

Reageer

Reageer

volgens Mapje moeten we hier kijken:

https://www.delta.nl/tv-internet-tel...enderoverzicht

maar in hoeverre is deze opgave actueel ??
                    want Fox Sport 1 staat niet op de kaart, maar kan em wel bekijken op m'n smartphone.

Reageer

Ik heb een melding doorgezet om dit na te gaan. Zenders zouden idd wel beschikbaar moeten zijn.

Betreffende de zenderkaart heb ik toch ook maar even een berichtje doorgezet, want in tegenstelling tot wat ik in een ander topic aangaf, lijkt het toch niet helemaal te kloppen... :8
                      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door turbo6208
                        Hoi .
                        Hoi turbo6208,

Vervelend dat je dit probleem hebt. Ik help je graag verder. Heb je al geprobeerd om opnieuw in te loggen?

Ik hoor het graag van je.
                        Hoi Lale .
                        Sorry van de late reactie druk druk werk enzo
                        Maar ik heb uitgelogd en terug ingelogd maar geen verschil toen ik naar de 400mb abo overging kreeg ik het zelfde probleem .

Reageer

Een (beleefd) mailtje naar het forumbeheer deed wonderen. Binnen een dag toegevoegd.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Hoi turbo6208, fred44nl en Jos,

Is het inmiddels ook gelukt bij jullie om Nat Geo Wild te kunnen kijken via de app of online?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry
                              Hoi turbo6208, fred44nl en Jos,

Is het inmiddels ook gelukt bij jullie om Nat Geo Wild te kunnen kijken via de app of online?
                              Hier lukt het inmiddels.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X