Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox sport 1 nog niet te ontvangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Fox sport 1 nog niet te ontvangen

Nog geen fox sport te ontvangen , zwart beeld ...Hoe kan dat ??

het werkt wel op kanaal 421
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Hoi,

Het is hier te zien op het basispakket. Lekker nutteloos, maar dat terzijde...

Misschien even opnieuw je zenderlijst inscannen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jpj77
        Hoi,

Het is hier te zien op het basispakket. Lekker nutteloos, maar dat terzijde...

Misschien even opnieuw je zenderlijst inscannen.
        Heb ik gedaan , maar foxsport naam staat even in beeld daarna heel het beeld zwart ,

Reageer

Herstel......... Hier werken alle nieuwe kanalen, behalve Spike
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

@cmdevrieze

Vreemd.....Het zou wel moeten werken in ieder geval. Spike zender is vanaf 8 mei als ik het goed heb gelezen.

Mvg

Reageer

Spike is er pas vanaf maandag zeiden ze bij Delta maar ik kan het op de iPad al vanaf vrijdag zien er daar snapte ze niets van

Reageer

Kan het wel ontvangen alle nieuwe op mn laptop.....ben er niet blij mee .....vindt er geen zak aan,mn lol om t.v kijken is wel veel minder,:@

Reageer

Ja ook op de tablet ... zenders bij engels en frans wat moeten we daar mee
                  we zijn in nederland bij mij gaat alles er af.

Reageer

national geograpic wild zou in het basis pakket moete zijn maar hier op mijn scherm staat dat ik een ander pakket moet aanschaffen dikke rommel delta!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus
                      het werkt wel op kanaal 421
                      Alles opnieuw geinstalleerd , fox sport 1 is nu wel te ontvangen . Op kanaal 421 .

Reageer

Nu alleen Fox Sport GO nog, deze geeft nog steeds aan dat de koppelcode onbekend is, iemand enig idee waarom dat is of word deze pas geldig bij het volgend seizoen.
                        Die Fox Sport 1 is een schakelzender, daar word je niet echt blij van vandaar de GO zender....maar daar komen we nog niet op met het standaard DELTA vernieuwde (5mei) pakket.

Reageer

Dat antwoord vind je hier:
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry
                          Fijn om te horen dat je er blij mee bent Kennie-L.
                          Pas vanaf het nieuwe voetbalseizoen is het mogelijk om hier gebruik van te maken. Klanten die al een abonnement hadden op FOX Sports kunnen er wel gebruik van blijven maken. Reden is dat er met de toevoeging van FOX Sports 1 aan het digitale Standaardpakket veel meer klanten toegang gaan krijgen tot FOX Sports GO. Dit veroorzaakt een toename in capaciteit en daarvoor moeten er nog uitbreidingen aan het technische platform worden uitgevoerd. Wel kun je vanaf nu FOX Sport 1 bekijken via de DELTA TV app.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X