Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slot op mijn extra zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Slot op mijn extra zenders

Er is sinds 5 mei weer een slot op de zender van het extra pakket . En dit is op deze zenders:
    Fox sport 1, Travel Channel, History en Crime Investigation. Ik heb pluspakket. Het gaat leek zo bij delta Zijn er nog meer mensen die deze problemen ondervinden.

Hallo raspatbramga, welkom op het forum.

De zenders Fox Sport 1, Travel Channel en History zijn op 5 mei van ht pluspakket naar het basispakket verhuisd.
    De zender Crime Investigation wordt op 8 mei aan het pluspakket toegevoegd.
    https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV
    De eerste 3 genoemde zenders zou je dus nu via het basispakket moeten kunnen bekijken..
    Kun je de andere zenders van het pluspakket wel ontvangen?

Reageer

Ja de andere zenders uit het pluspakket kan ik wel ontvangen. Televisie is geen probleem maar via delta tv app dus voor genoemde zenders een slot en als je er op klikt krijg je de melding "Deze zender maakt geen onderdeel uit van uw abonnement."

Reageer

Volgens mij is Delta ook een beetje het spoor bijster ivm de vele wijzigingen.
        Via de app/browser kan ik nu wel kiken naar Fox Sport, Travel channel en History. Ook Spike (die pas op 8 mei beschikbaar zou zijn) is al te bekijken!
        Nat Geo Wild staat nog op slot, evenals CI ( maar die zou ook pas 8 mei beschikbaar zijn.
        Bij Nat Geo Wild staat er dus nu ten onrechte een slotje!

Reageer

Hoi raspatbramga,

Bedankt voor het melden. Ik heb hier wel gewoon beeld met Nat Geo Wild.
          Stuur anders je klantnummer of relatienummer door via mail naar [email protected] zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry
            Hoi raspatbramga,

Stuur anders je klantnummer of relatienummer door via mail naar [email protected] zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.
            Ook via een browser/app Ferry?

Reageer

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kijk inmiddels nu wel eindelijk digitaal. De zenders die ik eerder analoog had zijn nu in HD of in ieder geval mooiere beeldkwaliteit te bekijken.

History, motorsport.tv, travel channel, fox sport 1, netional geo wild en spike (maar die komt morgen pas) kan ik niet zien. Dan staat er: deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement.
              Ook was mij toegezegd dat ik de eerste 10 dagen na het overstappen naar digitale tv ALLE zenders uit alle abonnementen zou ontvangen. Dit is ook niet het geval... Hoe zit dit?

Alvast bedankt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                Oorspronkelijk gepost door Ferry
                Hoi raspatbramga,

Via Live TV staat er nog steeds een slotje bij Nat Geo Wild!!
                Dit is in het weekend al diverse malen gemeld, maar niemand bij Delta schijnt dat te willen oppakken!
                Ook via een browser/app Ferry?

Reageer

Zag dat er al een paar kanalen toegevoegd waren alleen Nat Geo Wild die is te zien in analoog komt deze ook in hd op de sateliet heb ik hem in HD ?

Reageer

Zou er eens een moderator willen reageren op het feit dat bij Nat Geo Wild via Live TV nog steeds een slotje wordt getoond!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Zou er eens een moderator willen reageren op het feit dat bij Nat Geo Wild via Live TV nog steeds een slotje wordt getoond!!
                      Hoi Jos,

Excuses. Ik heb in een ander topic op je vraag gereageerd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X