Ik heb al een smartcard maar heb een 2e nodig met module voor in tv....op site kan ik dit kopen als start of basis pakket. Mijn vraag is nu of ik dit kan kopen of moet ik als ik al smartcar heb en gebruik iets anders aanschaffen. Ik wil op 2e tv ook digitaal kiiken en daarvoor humaxbox gebruiken die ik al heb en op andere geschikte tv de nieuwe module. Heb dus module en 2e smartcard nodig.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Extra smartcard + module wel/niet aanschaffen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo Reggie,
Voor iedere tv met module of decoder heb je een smartcard nodig. De smartcards kun je, als je extra tv-pakketten hebt, aan elkaar koppelen, zodat je maar een abonnement hoeft af te nemen. Dit kan tot maximaal drie kaarten.
Wat je kunt doen is het volgende. Je schaft een startpakket aan waar een module en een smartcard in zit. Deze ga je gebruiken in je nieuwe televisie. De decoder (Humax) en de daar inzittende smartcard koppel je aan je andere tv. Je kunt deze aanschaffen via onze webwinkel https://deltawebwinkel.nl/ of bij een van onze dealers https://www.delta.nl/tv-internet-tel...visie/dealers/Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
-
Bedankt voor je reactie. Caroline.
Ik las ook ergens dat het streamen van Delta TV alleen werkt als ik ook een Google chrome cast op beide TV's aansluit maar mijn nieuwe TV is een smart TV dan moet dan toch ook zonder de chrome cast werken of niet?
Ik kan er wel al muziek of foto's naar toe streamen maar probeer ik een programma via de Delta TV op krijg ik onderaan wel de mogelijkheid om te streamen maar klik ik daar op kom ik in een leeg scherm en kan ik nergens apparaat kiezen waarop ik kan streamen. Las dus ergens dat dat komt omdat de Delta App alleen zou werken met de Google chrome cast er extra tusssen.
Reageer
-
Helaas is het nog niet mogelijk om DELTA TV via het smartgedeelte van de televisie te gebruiken. Om die reden adviseren wij de Chromecast. De Chromecast kun je ook op een extra tv aansluiten, waar je geen kabel naar toe kunt leggen, om televisie te kijken. Je hebt dan als extra een WiFi-verbinding nodig en de DELTA TV app om TV te kijken.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer