Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen programma's via tv delta afspelen via chromecast werkt NIET

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opgenomen programma's via tv delta afspelen via chromecast werkt NIET

    Bij opgenomen programma van bijv. Belgie een krijg ik een keuze om die via chromecast af te spelen, maar er wordt niet gecast naar de tv.
    Heb ook app tv cast waar ik de site tv.delta.nl kan opgeven, zodra ik een programma wil bekijken moet ik inloggen. maar na klikken op die knop gebeurt er niets, dus kan ik niet inloggen en niets op de tv bekijken.

    Hoe kan ik dit oplossen ??
    opnieuw installeren van chromecast incl. apps ook al geprobeerd zonder succes.:?

  • #2
    Dit werkt alleen met Tabblad casten vanuit de Chrome Browser vanaf een laptop
    en/of PC.

    Reageer


    • #3
      Is dat dan probleem van tv delta alleen ??
      De npo app werkt wel vanaf tablet net als netflix videoland.
      Bij ziggo lijkt het wel te werken. Ik heb wel oudere ersie van android waar de nieuwe zeeland app niet op werkt, maar dan moet het via chrome browser waarin ik wel kan opnemen en afspelen op tablet toch ook werken.

      Reageer


      • #4
        Ja wanneer je nog een oude tablet of telefoon hebt (met Android lager dan versie 4.4) lukt het afspelen op een Chromecast ook vanuit de Chrome Browser.

        De Android versie moet echter wel minimaal Android versie 4.0.3 of hoger zijn voor de Google Home app zelf.

        Je moet soms wel even links boven in beeld tappen om het (witte) Chromecast icoon zichtbaar te maken.

        Reageer


        • #5
          Ik heb dus een oude android ersie, en kan niet casten vanuit de chromebrowser daarop. Bij belgische programma's krijg ik een knop afspelen via chromecast, die verder niet werkt, nij ned. zie ik die niet.
          Hoe moet ik dan de chromecast gebruiken ??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door cschults
            Ik heb dus een oude android ersie, en kan niet casten vanuit de chromebrowser daarop. Bij belgische programma's krijg ik een knop afspelen via chromecast, die verder niet werkt, nij ned. zie ik die niet.
            Hoe moet ik dan de chromecast gebruiken ??
            De vraag stellen is hem beantwoorden.

            Reageer


            • #7
              Vulpen heeft hierboven het (enige) goede antwoord al reeds gegeven.

              Dan zou ik maar alvast gaan sparen voor een nieuwe tablet, blijft alleen nog over het gebruik op een PC/Laptop.

              Chromecast instellen

              Tabblad :

              Windows-computer (Windows 7 en hoger)

              Let op : Werkt alleen met de Chrome-Browser

              Dan blijft over het Tabblad casten .

              Als de Google Home app zelf niet werkt op de aanwezige Android versie dan stopt het.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Mapje
                Ja wanneer je nog een oude tablet of telefoon hebt (met Android lager dan versie 4.4) lukt het afspelen op een Chromecast ook vanuit de Chrome Browser.

                De Android versie moet echter wel minimaal Android versie 4.0.3 of hoger zijn voor de Google Home app zelf.

                Je moet soms wel even links boven in beeld tappen om het (witte) Chromecast icoon zichtbaar te maken.
                bedankt ga ik proberen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  Oorspronkelijk gepost door cschults
                  Ik heb dus een oude android ersie, en kan niet casten vanuit de chromebrowser daarop. Bij belgische programma's krijg ik een knop afspelen via chromecast, die verder niet werkt, nij ned. zie ik die niet.
                  Hoe moet ik dan de chromecast gebruiken ??
                  De vraag stellen is hem beantwoorden.
                  :@

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Mapje
                    Vulpen heeft hierboven het (enige) goede antwoord al reeds gegeven.
                    Als de Google Home app zelf niet werkt op de aanwezige Android versie dan stopt het.
                    nee de google home app werkt wel, prima
                    via tv cast proberen wordt steeds gevraagd om inloggen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door cschults
                      Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                      Oorspronkelijk gepost door cschults
                      Ik heb dus een oude android ersie, en kan niet casten vanuit de chromebrowser daarop. Bij belgische programma's krijg ik een knop afspelen via chromecast, die verder niet werkt, nij ned. zie ik die niet.
                      Hoe moet ik dan de chromecast gebruiken ??
                      De vraag stellen is hem beantwoorden.
                      :@
                      https://support.google.com/chromecas...127481764&rd=1

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                        De vraag stellen is hem beantwoorden.
                        ja ja dat's gemakkelijk
                        https://support.google.com/chromecas...127481764&rd=1

                        Reageer


                        • #13
                          Handleiding gebruik Google Chromecast met DELTA TV app

                          Meer kan ik er niet over zeggen.

                          Reageer


                          • #14
                            Hallo cschults,

                            Is het nog gelukt?

                            Ik zie nu een aantal topics voorbij komen met reacties van je. Zou je jouw tone of voice een beetje willen matigen alsjeblieft? Het kan allemaal best op een wat vriendelijkere manier....

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X