Wekenlang geen enkel probleem, nu weer hetzelfde probleem.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA Live TV online, haperen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik vraag me trouwens af waar mijn bijdragen met klachten van de afgelopen dagen zijn gebleven? Het lijkt erop of de hele topic met klachten vanaf februari 2016 verwijderd is.
Als ik naar mijn profiel kijk zie ik ook maar 47 reacties binnen dit forum. Ik heb alleen al meer dan 47 bijdragen mbt delta live tv geplaatst sinds febr 2016; meest klachten, maar ook complimenten (omdat het er op leek dat het sinds dec. 2016 eindelijk onder controle was)
Ik vraag me af waarom al deze bijdragen verwijderd zijn?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bvdwIk vraag me trouwens af waar mijn bijdragen met klachten van de afgelopen dagen zijn gebleven? Het lijkt erop of de hele topic met klachten vanaf februari 2016 verwijderd is.
Als ik naar mijn profiel kijk zie ik ook maar 47 reacties binnen dit forum. Ik heb alleen al meer dan 47 bijdragen mbt delta live tv geplaatst sinds febr 2016; meest klachten, maar ook complimenten (omdat het er op leek dat het sinds dec. 2016 eindelijk onder controle was)
Ik vraag me af waarom al deze bijdragen verwijderd zijn?
We hebben enorm veel last gehad van spam dit weekend, ik denk dat dat topic daarom per ongeluk even in de vuilnisbak is beland. Is soms lastig met een aantal schermen open. Ik heb hem weer teruggezet, en ik zal morgen eens aankaarten dat de problemen weer terug zijn bij onze technici. Dank voor het melden!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer