Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Live TV online, haperen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA Live TV online, haperen

Wekenlang geen enkel probleem, nu weer hetzelfde probleem.

Bij mij idem; sinds half februari komen dezelfde problemen als het afgelopen jaar terug. Dit is de huidige kwaliteit (Eurosport 1 en NPO 1) Live tv via desktop

Reageer

Ik vraag me trouwens af waar mijn bijdragen met klachten van de afgelopen dagen zijn gebleven? Het lijkt erop of de hele topic met klachten vanaf februari 2016 verwijderd is.

Als ik naar mijn profiel kijk zie ik ook maar 47 reacties binnen dit forum. Ik heb alleen al meer dan 47 bijdragen mbt delta live tv geplaatst sinds febr 2016; meest klachten, maar ook complimenten (omdat het er op leek dat het sinds dec. 2016 eindelijk onder controle was)

Ik vraag me af waarom al deze bijdragen verwijderd zijn?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door bvdw
        Ik vraag me trouwens af waar mijn bijdragen met klachten van de afgelopen dagen zijn gebleven? Het lijkt erop of de hele topic met klachten vanaf februari 2016 verwijderd is.

Als ik naar mijn profiel kijk zie ik ook maar 47 reacties binnen dit forum. Ik heb alleen al meer dan 47 bijdragen mbt delta live tv geplaatst sinds febr 2016; meest klachten, maar ook complimenten (omdat het er op leek dat het sinds dec. 2016 eindelijk onder controle was)

Ik vraag me af waarom al deze bijdragen verwijderd zijn?
        Hoi bvdw,

We hebben enorm veel last gehad van spam dit weekend, ik denk dat dat topic daarom per ongeluk even in de vuilnisbak is beland. Is soms lastig met een aantal schermen open. Ik heb hem weer teruggezet, en ik zal morgen eens aankaarten dat de problemen weer terug zijn bij onze technici. Dank voor het melden!

Reageer

Misschien dat een spamfilter van zeelandnet helpt , misschien kun je dit even meenemen naar de techneuten.

Reageer

Inmiddels zijn we weer een tijdje verder.
            Hoe gaat het nu met het beeld?

Zelf ervaar ik namelijk geen verstoringen (meer). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X