Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

werking interactieve tv via browser

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• werking interactieve tv via browser

Omdat de app niet meer ondersteund wordt door mijn Android-versie maken we gebruik van Delta tv via een browser. Regelmatig kunnen we daar bij opgenomen programma's niet pauzeren zonder opnieuw te moeten beginnen, noch kunnen we vooruit of terugspoelen. Is daar wat aan te doen?

Reageer

Ik moet aanvullen dat mijn opmerking geldt voor 't gebruiken van een browser onder Android. Onder Windows treedt dit verschijnsel niet op. Dit nog even los van de rechtenkwesties.

Reageer

Van welke browser is dan sprake?
        DELTA Interactieve TV wordt ondersteund op de volgende apparaten:
        - Tablet: Android (versie 4.4 of hoger) en Apple (iOS 8 of hoger)
        - Smartphone: Android (versie 4.4 of hoger) en Apple (iOS 8 of hoger)
        - PC of laptop: op meest gebruikte browsers als Chrome, Internet Explorer, Edge, Firefox en Safari

Reageer

Android 4.2

Reageer

Voor het doorspoelen heb je best een snel apparaat nodig.
            Dat heb ik inmiddels ook zelf ervaren met een wat minder snelle laptop.
            Daarop lukt het niet. Op mijn snelle pc lukt dezelfde uitzending dan wel..
            De processorsnelheid zal dan ook mede van invloed zijn.

Je tablet is natuurlijk ook al wat ouder en niet zo heel snel meer.
            Overigens is Android het besturingssysteem en een browser Safari, Firefox, IE etc.

Reageer

Hallo Reinierke,

Is het inmiddels gelukt of loopt je nog steeds tegen dit probleem aan?
              Ik ben benieuwd naar welke browser je gebruikt en of je dit al getest hebt in een andere.

Op het apparaat met Android als besturingssyteem ervaar je dit probleem en op een apparaat met Windows niet? Begrijp ik het dan goed?
              Dan sluit ik mij aan bij Ptrol. Vermoedelijk trekt het Android apparaat het niet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X