Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programma opnemen in serie lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Programma opnemen in serie lukt niet

    Ik probeer een programma op te nemen (bijvoorbeeld slechtste chauffeur van nederland) en het lijkt erop alsof dit maar lukt voor 2 weken. Elke keer stopt de programmering van serie opnemen na 2 weken. Bij het opnemen van een serie zou dit toch tot het einde door moeten gaan wanneer het betreffende programma op tv is? Het maakt hierin niet uit welk programma, zender etc.

    Het maakt niet uit of ik het programma wil opnemen via internet of wanneer ik het instel via de mobiele delta app :@

  • #2
    Hallo Jeems,

    Welkom op het forum

    Wordt het programma niet opgenomen of staat het programma niet bij "mijn opnames"?
    Een programma dat wordt opgenomen is soms iets later daar te zien namelijk.

    Reageer


    • #3
      Ze staan wel bij geplande opnames maar het lijkt erop dat hij na 2/3 keer stopt met opnemen. Ik heb niet direct een voorbeeld maar ik weet wel dat ik al een paar keer heb gehad dat ik "dacht" een programma te hebben opgenomen dmv de serie opname en dat deze er vervolgens niet bij stond.

      Nadat ik er een verklaring voor wilde zoeken zag ik dat ik met de EPG niet verder kwam dan 1 a 1,5 week en dat leek mij direct de logische verklaring waarom hij dan niet meer opneemt.

      Ik heb gisteren alle geplande serie opnames verwijderd en opnieuw geselecteerd in de hoop dat het nu werkt maar dat is slechts afwachten. Uit uw reactie neem ik aan dat dit geen bekend/herkend probleem is...

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hallo, hier precies hetzelfde. Ik had bij de serie Klem opgegeven dat ik de hele serie wil opnemen, maar inderdaad, na 2 keer opnemen is het gestopt. Ik gebruik de app op Android versie 5 (tablet) en 4 (telefoon).

          Reageer


          • #6
            Vervelend dat jullie problemen ervaren met het opnemen.

            Jappie

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X