Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

2de "slaapkamer" tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 2de "slaapkamer" tv

    weet iemand een mogelijkheid om de 2de tv (niet interactief) in de slaapkamer draadloos te laten werken, nu is er een kabel nodig vanuit de meterkast, we hebben een wat oudere woning dus de kabel netjes via buizen weg werken gaat niet, (KPN heeft een oplossing maar die zoek k niet)
    Humax heeft een mooie oplossing met Humax TV H3 maar dat is geen live lv.

  • #2
    Misschien zijn de produkten van Marmitek een oplossing https://www.marmitek.com/nl/producte...aadloos-tv.php

    Reageer


    • #3
      bedankt voor je reactie, kost wat maar dan heb je ook wat

      Reageer


      • #4
        Hallo mgb, welkom op het forum.

        Ik begrijp dat een kabel trekken een hele operatie gaat zijn, maar mogelijk zijn er alternatieven. De suggestie van Roof is een mooie optie. Zelf heb ik geen ervaring met deze apparatuur. Iemand hier ervaring mee of de specifieke producten die Roof laat zien?

        Reageer


        • #5
          Of schaf een chromecast aan en je kunt live tv streamen vanuit onze app vanaf je telefoon/tablet/laptop

          Reageer


          • #6
            Thuis heb ik helemaal geen kabels. Alle TV's via Wifi, Chromecast en streamen via de app.
            Werkt perfect!

            Reageer


            • #7
              mgb kun je het beste antwoord aanklikken, waar je het meeste aan hebt gehad?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X