Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programma opnemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Programma opnemen

    Wanneer ik een tv programma wil opnemen gebeurt dit soms wel en soms niet. Waar kan dit aan liggen. Is best irritant

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door wdejong
      Wanneer ik een tv programma wil opnemen gebeurt dit soms wel en soms niet. Waar kan dit aan liggen. Is best irritant
      Is inderdaad onduidelijke vraag. Het gaat op programma's opnemen met de Delta App. Programma's die opgenomen moeten worden zijn aangemerkt met de 'rode R' in de programmagids. Vervolgens is het maar afwachten of het programma daadwerkelijk opgenomen word. Wanneer het niet opgenomen is blijft de 'rode R' in de programmering aanwezig.
      Ik heb overigens in andere topics gelezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Het schijnt een onvolkomelijkheid te zijn in de App. Ben benieuwd wanneer dit opgelost word. Ik heb het abonnement genomen om programma's op te kunnen nemen. Wanneer dit niet werkt is het 'weggegooid geld'

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door wdejong
        Ik heb het abonnement genomen om programma's op te kunnen nemen. Wanneer dit niet werkt is het 'weggegooid geld'
        Gezien het een gratis upgrade van een jaar is en je wel drie keer zo snel internet krijgt, lijkt me dit niet geheel op zijn plaats.

        Het opnemen is momenteel een issue waaraan hard gewerkt wordt! Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd kan worden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door wdejong
          Wanneer ik een tv programma wil opnemen gebeurt dit soms wel en soms niet. Waar kan dit aan liggen. Is best irritant
          Is geen onduidelijke vraag. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. En daar komt bij dat bij mij de opnames 9 van de 10 keer te laat beginnen. Ik mis dan elke keer een deel van het programma.
          En dat probleem ligt niet bij ons. Het is namelijk een site waar je de opnames instelt. En die
          site wordt beheerd door Delta TV zelf. Aangezien ik al 2 jaar een all in premium abonnement heb
          betaal ik dus de laatste tijd voor iets wat niet deugd. En ook ik vind dat irritant.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X