Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta interactieve tv

Bij het willen bekijken van een uitzending die ik wil bekijken en eventueel wil opnemen via delta actieve tv op mijn pc krijg ik de mededeling: Error loading player: No playable sources found.
    De helpdesk van Zeelandnet verwees mij naar dit forum. Overigens mijn flashplayer is automatisch geinstalleerd via windows 10.
    Wat is eventueel de oplossing??
    met vr gr.
    Fred Eversen

Met welke browser kijk je?
    Gebruik eens een andere browser.
    Bijv. in IE11 en check dan even of Flashplayer (in Extra, invoegtoepassing) is ingeschakeld.

Reageer

Hoi Ptrol.
      Van harte bedankt voor de oplossing. ik keek inderdaad via IE11, waarvan ik nu inmiddels heb begrepen dat de flashplayer soms niet goed werkt. Ik heb het nu via Edge geprobeerd en dat werkt prima. Overigens vreemd dat men dat niet bij de helpdesk van Zeelandnet weet.
      nogmaals bedankt.
      met vr gr.,
      Fred Eversen

Reageer

Als in IE11 de Flashplayer niet is ingeschakeld ( Extra, invoegtoepassingen beheren) krijg je dit beeld:

[img]0388d6d9-dc58-4277-b93f-b38c3c5247be.jpg[/img]

Schakel deze invoegtoepassing in. Sluit IE11 dan eerst en open daarna IE11 opnieuw en als het goed is kan je nu Live TV kijken zonder die foutmelding.

Fijn dat het is opgelost!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Als in IE11 de Flashplayer niet is ingeschakeld ( Extra, invoegtoepassingen beheren) krijg je dit beeld:

[img]0388d6d9-dc58-4277-b93f-b38c3c5247be.jpg[/img]

Schakel deze invoegtoepassing in. Sluit IE11 dan eerst en open daarna IE11 opnieuw en als het goed is kan je nu Live TV kijken zonder die foutmelding.

Fijn dat het is opgelost!
          Beste Ptrol,
          In mijn IE11 stond de flashplayer gewoon als ingeschakeld, echter ik na een paar proberen met uitschakelen en opnieuw inschakelen en de pc opnieuw opstarten lijkt het erop dat het nu ook in IE11 goed werkt. Mocht het echter weer fout gaan dan gebruik ik gewoon Edge waar het wel goed werkt.
          Nogmaals bedankt voor de tips en een fijn weekend toegewenst.
          Fred Eversen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X