Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App op iPad 4 - het lukt niet om in te loggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA TV App op iPad 4 - het lukt niet om in te loggen

    Op mijn pc met W10 ga ik via de link op de startpagina van zeelandnet naar Delta TV live. Ik ben daar in gelogd.
    Wil ik op mijn iPad via de app van Delta live Tv kijken dan log ik in met de zelfde gegevens als die op de pc. Dit lukt niet er wordt gezegd dat ik een Delta account moet maken. Ik heb toch al een "account" of is dit account alleen geschikt voor Delta TV live op de pc. ?
    Addy.

  • #2
    Hoi Addy,

    Dit is inderdaad hetzelfde account. Zowel via de App als via PC log je normaal gesproken in met dezelfde gegevens. Wat is de letterlijke melding als je inlogt met je DELTA account-gegevens?

    Reageer


    • #3
      Heb je de nieuwste App?
      Verwijder de huidige eens en haal de nieuwste op.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Heb je de nieuwste App?
        Verwijder de huidige eens en haal de nieuwste op.
        Voor de oude app had je geen inloggegevens nodig :8

        Reageer


        • #5
          Er zijn toch recentelijk herhaaldelijk updates geweest, Sheena?
          Dan heb je toch een bepaalde versie?

          Reageer


          • #6
            Ik heb de nieuwste versie, want zodra ik zie dat er een update is voer ik die uit. Klik ik op de app dan komt direct de inlog pagina . Klik ik op terug naar live Tv dan lukt dat niet.

            ps log ik in dat wordt er aan gegeven dat ze niet juist zijn. Weet zeker dat ze juist zijn.

            Heb nog maar eens geprobeerd in te loggen een heel vreemd nu lukt het wel . Kleine hapering van iPad?
            Bedankt voor jullie denken.
            Addy.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X