Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Apple tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Apple tv

    Hoi, ik gebruik al enige jaren anysee tuners om programma's op te nemen en te bekijken via een media center. Dit geeft steeds meer problemen en ben er eigenlijk wel klaar mee. Sinds wij een iPad hebben en daarmee ook de Delta app gebruiken vroeg ik mij af of er ook een Delta tv app komt voor de Apple TV want het lijkt me wel handig als dit beschikbaar zou zijn. Het aanschaffen van een nieuwe tv om de app te kunnen gebruiken zou eventueel ook wel een optie kunnen zijn maar dan moet ik wel de juiste tv vinden die dat uitstekend ondersteund, want zoals ik al zei ik ben der helemaal klaar mee om er uren aan te spenderen en het uiteindelijk een ergernis wordt

  • #2
    Je bedoelt waarschijnlijk tvOS , zie hier .

    Reageer


    • #3
      Hallo daneron,

      Welkom op het forum.

      Ik heb zelf ook AppleTV en de app, maar ik heb de combi nog niet geprobeerd. Naar horen zeggen werkt het wel maar is er geen ondersteuning op.
      Momenteel ben ik aan het werk dus kan het niet testen maar door jou topic ben ik weer geprikkeld om actie te ondernemen

      Vanavond weet ik meer maar kun je niet wachten totdat ik het getest heb dan zou ik zeggen download de app, sluit de Apple TV aan. Na het opstarten van Apple TV zou je de DELTA TV app tussen de andere apps moeten zien staan in het beginscherm. Kies een programma en stream de aflevering.

      Reageer


      • #4
        Omdat verdere reactie uitblijft, sluit ik het topic.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X