Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interactieve tv op de Samsung UE32K5600

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta interactieve tv op de Samsung UE32K5600

    Goedendag allen,

    Hier een vraag, heb onlangs een Samsung UE32K5600 bij de Media Markt gekocht, echter werkt kanaal 12 / Delta interactieve tv niet bij mij.

    Bij mijn vorige Samsung tv deed deze kanaal het wel.

    Er zijn 2 vreemde dingen die mij op vallen:
    1) als ik mijn nieuwe Samsung uitzet, als deze op kanaal 12 staat en weer aanzet dan gaat die wel door, na autorisatie proces, wil ik een app starten dan gaat die terug naar de begin scherm en gaat die niet meer terug.
    2) als ik het menu zit van de CI module dan wil die ook nog wel een door gaan, ga ik er vervolgens weer uit, dan gaat die gelijk weer terug naar het beginscherm en wil dan ook niet laden.

    Wat heb ik zelf inmiddels gedaan, in het menu van het CI module gekeken of alles goed stond, gereset, maar dat mocht helaas ook niet baten.

    Welke module heb ik: het een CI module van Delta, versie 1.3
    De Delta kaart + module is op andere tv geprobeerd /getest en deze werken naar behoren.

    Voor de rest werkt de Samsung naar behoren en heeft de Samsung de meest recente software versie.

  • #2
    Hoi Fast-herbie,

    Bedankt voor het doorgeven. Ik ga dit melden bij de juiste afdeling Zodra ik meer weet, stuur ik je even een PB'tje

    Reageer


    • #3
      Sheena, Is er al iets bekend, het is angstvallig stil :8

      Reageer


      • #4
        Nog niets terug gehad helaas Zal even een reminder sturen

        Reageer


        • #5
          Fast-Herbie, je zult in het menu van de CI+ module de functie 'interactieve tv' moeten uitschakelen.
          Dan zal kanaal 12 naar behoren werken.

          Ik weet het, het klinkt tegenstrijdig, maar toch is het zo

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Fast-Herbie, je zult in het menu van de CI+ module de functie 'interactieve tv' moeten uitschakelen.
            Dan zal kanaal 12 naar behoren werken.

            Ik weet het, het klinkt tegenstrijdig, maar toch is het zo
            Heb ik gisteren gedaan en ja inderdaad probleem (voorlopig) opgelost.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Nog niets terug gehad helaas Zal even een reminder sturen
              Probleem (voorlopig) opgelost, moest zoals GoeRoe omschreef "interactieve tv" uitschakelen in het CI+ module. :8

              Reageer


              • #8
                Gelukkig maar ! Mochten er weer problemen zijn hoor ik het graag

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X