Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ontvangst 101tv belabberd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ontvangst 101tv belabberd

    Vandaag start Serious Request maar de ontvangst via Deltatv is slecht. De ontvangst is slecht het beeld is blokkering en het geluid komt schokkerig door. Het is niet om aan te zien en horen. Wordt hier wat aan gedaan?

  • #2
    Hallo rev, welkom op het forum.

    Bij mij zijn beeld en geluid op dit moment prima. Heb je op meer kanalen last? Heb je dat ook al je een andere browser probeert?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door rev
      Vandaag start Serious Request maar de ontvangst via Deltatv is slecht. De ontvangst is slecht het beeld is blokkering en het geluid komt schokkerig door. Het is niet om aan te zien en horen. Wordt hier wat aan gedaan?
      Hallo Rev, ik had ook regelmatig (heel regelmatig) blokken in mijn beeldscherm bij diverse kanalen, ook tijdens het eventueel opnemen. Toen had ik bij de klachten die je kunt invullen bij Delta gezien dat het wel eens aan de stekkertjes zou kunnen liggen en dat als je de plastic stekkertjes nog hebt die vervangen door de metalen, Ik heb het gedaan en heb nog nooit zo'n mooi beeld gehad. Echt waar.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Wingrijder
        Oorspronkelijk gepost door rev
        Vandaag start Serious Request maar de ontvangst via Deltatv is slecht.
        Toen had ik bij de klachten die je kunt invullen bij Delta gezien dat het wel eens aan de stekkertjes zou kunnen liggen en dat als je de plastic stekkertjes nog hebt die vervangen door de metalen, Ik heb het gedaan en heb nog nooit zo'n mooi beeld gehad. Echt waar.
        Prachtig !! Zo help je elkaar en dat is nu precies de bedoeling van dit forum...

        Reageer


        • #5
          Hier is het ook niet zo goed , zeker na de 'werkzaamheden, die afgelopen week waren zijn er veel meer blokjes als je overschakel naar een andere zender.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Mike
            Hier is het ook niet zo goed , zeker na de 'werkzaamheden, die afgelopen week waren zijn er veel meer blokjes als je overschakel naar een andere zender.
            begin met twee stekkertjes vervangen, alleen naar je "hoofd" tV, je zult zien dat het gaat werken.
            Ik heb (had) het idee dat het misschien ook wel iets met heet weer te maken had, in de winter had ik slechter beeld dan in de zomer.
            Voor een euro of 3 weet je meer. is het proberen waard toch. :$

            Succes.

            Reageer


            • #7
              Hoi, dat kan inderdaad helpen, als je een b merk heb of het slecht aangesloten heb ! maar, ik heb hier alles van Hirschmann zowel de connectoren en de coax kabels ..... en de tests die ik kan uitvoeren op de tv voor het beeld en de signaal kwaliteit zijn gewoon goed .....

              Reageer


              • #8
                NPO101 en Cultura zitten op nagenoeg dezelfde golflengte, ofwel frequentie, als het 4G-netwerk. Dit uit zich in blokjesbeeld als de coax-kabels hier niet voor afgeschermd zijn. Je kan altijd even telefonisch contact opnemen met de Klantenservice via 0800 - 51 50 zodat alles doorgemeten kan worden en er samen naar de kabels gekeken kan worden.

                Reageer


                • #9
                  Hallo rev,

                  Heb je inmiddels weer normaal beeld?

                  Mike heb je contact opgenomen met de Klantenservice?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X