Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard niet geactiveerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard niet geactiveerd

    Hallo,

    Ik heb 14dagen geleden het formulier voor het activeren van mijn smartcard opgestuurd. Nu krijg ik in beeld dat mijn smartcard niet geactiveerd is waardoor ik nu geen tv kan kijken. Kunnen jullie hier wat aan doen?

    Met vriendelijke groet

  • #2
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Het is weekend.
      Er zal ongetwijfeld maandag ( misschien eerder) een Moderator voorbijkomen die ea voor je op kan pakken.
      Of bel maandag de klantenservice.

      Inmiddels al gebeurd!


      Gezien het to-do-lijstje van MattjijsL, wordt het belang van 7/7 weer eens aangetoond.

      Reageer


      • #4
        Ik heb je kaart aangemeld. Je hebt nu een preview periode van 10 dagen waarin ja alle zenders, behalve de zenders van het erotiekpakket kan bekijken. Mocht je dan nog een extra pakket willen afnemen, dan kan je dit via de website aanmelden of neem even contact op met de klantenservice via 0800 - 55 11 550.

        Veel kijkplezier toegewenst!
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X