Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames blijven in geplande opnames staan

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames blijven in geplande opnames staan

    Geplande opnames van maandagavond 5dec. (RTL 5) en zondagmiddag 4 dec. (FOX) niet bij de bewaarde opnames.
    Lijkt het probleem van het haperen opgelost, beginnen we weer met de opnames.
    Hopelijk wordt het snel gefixt, want eigenlijk wordt het toch wel eens tijd dat er abonnementsgeld wordt terug betaald. Een niet goed werkende dienst, dus zal er korting moeten komen.

  • #2
    Verder is tegenwoordig regelmatig het begin of het eind niet opgenomen.
    Moet toch mogelijk zijn om enkele minuten eerder of later te stoppen, zou veel ergenis schelen.

    Reageer


    • #3
      Hallo JCZ,

      Mijn excuses voor de ongemakken met betrekking tot de app.
      Ik heb net de melding over de opnames doorgezet naar de juiste afdeling.

      Eventuele compensatie kan ik niet geven, advies is om dit per email aan te vragen naar [email protected]

      Reageer


      • #4
        In het weekend ging het opnemen 1 keer goed, vanaf maandag is het nog geen enkele keer gelukt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JCZ
          In het weekend ging het opnemen 1 keer goed, vanaf maandag is het nog geen enkele keer gelukt.
          Het heeft onze aandacht. Er zijn verschillende collega's hard aan het werk om een oplossing te brengen voor dit probleem. Jammer genoeg heeft dit wat meer tijd nodig, maar er gaat een oplossing komen voor deze kwestie. Zodra wij meer weten zullen wij dit zeker op het forum vermelden.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X