Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

interacteve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• interacteve tv

heb net een nieuwe t v alles werkt behalve interactieve tv krijg scherm "interactieve tv wordt nu geladen" kan wachten tot ik een ons weeg maar er gebeurd niks. HELP!

Welkom op het forum, phoog.

Welke tv heb je? Bij sommige tv's is het nodig om 'on demand' uit te zetten in de CI+ module instellingen, kun je dat proberen?

Meer informatie op deze DELTA pagina.

Reageer

Overigens zie ik iets vergelijkbaars op een nieuwe Samsung. Na lang wachten verschijnt het wel, maar als ik dan bij bijvoorbeeld NPO een programma kies, gaat de tv weer terug naar 'interactieve tv wordt geladen'.
      Software van de tv heb ik al bijgewerkt (via het 'ondersteuning' menu). Nog even verder puzzelen...

Reageer

Verschijnt op o.a. NPO1, SBS6 en Omroep Zeeland wel de emding over de rode knop rechtsonder, of zie je zaar "Ziggo on demand"?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
          Verschijnt op o.a. NPO1, SBS6 en Omroep Zeeland wel de emding over de rode knop rechtsonder, of zie je zaar "Ziggo on demand"?
          Ik zie heel veel 'Ziggo on demand'.

Uiteindelijk deed NPO terugkijken het wel, maar staat er dan ergens iets niet goed?

Ik zal eens een netwerkkabel gebruiken

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Ik zie heel veel 'Ziggo on demand'.

Uiteindelijk deed NPO terugkijken het wel, maar staat er dan ergens iets niet goed?

Ik zal eens een netwerkkabel gebruiken
            Dan is de instelling van de "rode knop" niet uitgezet vermoed ik.
            Bij Samsung vind je dat in het menu onder: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen
            Bij andere merken is er vast ook ergens in het menu ook iets dergelijks te vinden.

Reageer

Bedankt Jos, het had dus te maken wat ik in mijn eigen reactie schreef, alleen helpt het om bij 'Rode knop instellingen' te kijken. Dat zijn de On Demand instellingen en die moeten uit.

phoog, helpt dit bij jou ook? Klik dan op 'beste antwoord' bij het antwoord van je keuze

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Bedankt Jos, het had dus te maken wat ik in mijn eigen reactie schreef, alleen helpt het om bij 'Rode knop instellingen' te kijken. Dat zijn de On Demand instellingen en die moeten uit.

phoog, helpt dit bij jou ook? Klik dan op 'beste antwoord' bij het antwoord van je keuze
                Graag gedaan...het heeft mij indertijd ook enkele uren zoekwerk gekost :8

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X