Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan (nog) geen programmas opnemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kan (nog) geen programmas opnemen

Goedemorgen,

Sinds vandaag is de abboverhoging doorgevoerd. Wij hebben nu de TV en Internet Premium abbo.
    Hier zou ook de mogelijkheid bij moeten zitten om programmas op te kunnen nemen via de Delta TV app.
    Echter krijg ik de melding dat dit niet binnen ons abonnement valt. Wat gaat hier fout?

Ik zie net dat ik via MijnDelta de dienst kan activeren. (kan dat niet makkelijker?) Via details zie ik dat de dienst gratis geactiveerd kan worden. Waarom krijg ik dan een bevestigingsmail dat dit 5,50 euro per maand kost?

Reageer

Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Hoi Caroline,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je een berichtje gedaan.

Reageer

Hoi Caroline,
          Had je al de mogelijkheid gehad om even te kijken voor me?

Reageer

Ik heb vernomen dat het bij meerdere mensen niet is gelukt na een abonnementsomzetting. Dus enkel dit onderdeeltje van het abonnement is niet meegekomen. We hebben dit in onderzoek en gaan het zo snel mogelijk toevoegen.

Reageer

Dank je wel. Weet jij dan ook hoe het mogelijk is dat het bij het abonnement inbegrepen is en je vervolgens een bevestiging krijgt waarin staat dat dit 5,50 kost?

Reageer

Bij Premium- en Super-pakketten is dit gratis en zou er geen 5,50 in rekening gebracht moeten worden. De 5,50 is alleen als je het zelf besteld via de website en een Instap-pakket of lager zou hebben. Zodoende zou je bij de gratis, ofwel Premium/Super, het dus niet los hoeven te bestellen via deze pagina.

Reageer

Aha, dan hoop ik maar dat het goed komt. Thanks in ieder geval.

Reageer

Is er al wat meer bekend? Kan nog steeds niks opnemen of terugkijken namelijk.

Reageer

[email protected]

Reageer

Ik heb je een bericht gestuurd. Dit is dezelfde die ik naar Caroline gestuurd heb maar nog steeds geen antwoord van gehad heb. Overigens gaf TimH ook al een reactie. Maar ik had verwacht dat het ondertussen wel zou werken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X