Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opname komt niet beschikbaar op tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Opname komt niet beschikbaar op tablet

Ten eerste wil ik kwijt dat bij mij de problemen van de slechte beeldkwaliteit goed zijn opgelost. Mijn dank daarvoor.

Wel heb ik een ander probleem: Het komt regelmatig voor dat ik een opname instel, vervolgens wil gaan kijken en dan blijft de ingestelde opname staan in het lijstje van geplande opnames. Dit terwijl de opname allang in de lijst beschikbare opnames moet staan.
    Ook is dan het betreffende programma niet beschikbaar bij uitzending gemist.
    Ik heb bijgaand een plaatje meegestuurd waarop te zien is dat de opname van de NOS van het voetbal hedenavond 19:00 uur, nog steeds staat als op te nemen, terwijl het 21:30 is geweest.

Hoe kan dat nou en kunnen jullie dit verhelpen?

Hi Jan10,

Bedankt voor jouw melding, ik heb deze doorgezet.
    Ik wacht even op antwoord van mijn collega's. Zodra ik wat weet hoor je van mij.

Reageer

Ik ben benieuwd hoe het gaat met het oplossen van de problemen met het opnemen van programma's.

Nog steeds komen niet alle ingestelde opnames beschikbaar en ik kan ze ook niet terugkijken via uitzending gemist.
      Op bijgaand plaatje 4 ingestelde opnames die het niet doen.

Reageer

Bedankt voor de extra print screen, Jan.
        Ik heb dit wederom doorgezet naar de juiste afdeling om uit te zoeken wat er aan de hand is.

Fijn om te lezen dat de beeldverstoringen inmiddels verholpen zijn!

Reageer

Met de opnames loopt het nu inmiddels zo een weekje goed. Het lijkt er op dat ook dit probleem nu is opgelost.
          Dank daar voor.

Ik ben inmiddels best tevreden over de werking van de app.

Reageer

Hi Jan,

Goed om te lezen dat het loopt met de opnames nu.
            Je geeft aan dat je best tevreden bent. Hoe kunnen we "best" ombuigen voor je naar "prima" bijvoorbeeld?
            Zelf gebruik ik de app ook behoorlijk (ik heb geen COAX nog in huis) en ben zelf prima tevreden. Er is nog wel een aantal puntjes op de i te zetten, maar deze heb ik al doorgegeven.
            Om deze reden ben ik dan ook benieuwd naar jouw input.

Reageer

Ik heb het weer even aangezien.
              Het zou prima kunnen worden als de ingestelde opnames eerder beschikbaar zouden komen in de bewaarde opnames. Dat duurt soms een dag en dat vind ik eigenlijk te lang.
              Voor de rest blijft het goed gaan nu met de beeldkwaliteit en zo

Reageer

Het is niet prima. Nog steeds lukt het jullie niet om mijn ingestelde opnames snel beschikbaar te krijgen. En het is om de een of andere reden met name The Big Bang Theory, waarbij het mis gaat. Zie bijgevoegd plaatje van hedenmorgen (maandag) waarop te zien is dat de opname van afgelopen vrijdag nog ergens in jullie masjien zit.
                Verder vind ik niet prima dat opgenomen uitzendingen vaak niet compleet zijn. Als je een opname afspeelt dan mis je ineens de eerste minuten. Dat is echt heel vervelend.

Ik zou het op prijs stellen, maar ook verwacht ik, dat jullie beide problemen snel oplossen.

Reageer

Klopt jan10, de issue is bekend en doorgestuud naar de juiste collega. We houden je op de hoogte hiervan.
                  Wat betreft de opnames die te laat worden opgenomen. Dat zit in de EPG, elektronische programma gids.
                  Die krijgen wij door van de tv stations en die houden we ook aan. En als er dan een programma uitloopt, dan klopt de gids niet meer.

Reageer

Dank voor de snelle reactie.
                    Als het gaat om opnames die te laat woden opgenomen door uitloop van voorgaande programma's: jullie zouden tegen het masjien kunnen zeggen dat ie altijd 2 of 3 minuten te vroeg start. Is dat een idee?

Reageer

Ja klopt zou een makkelijke oplossing wezen maar dat heeft ook nog met regels en contracten te maken met de zenders.

Reageer

Jullie hebben het voor elkaar lijkt het.
                        De opnames komen nu eerder beschikbaar en met een klein overlapje waardoor ik niet meer een stukje aan het begin of het eind hoef te missen.
                        Prima!

Mijn dank

Reageer

Wat fijn om te horen dat het werkt.
                          We zijn druk bezig achter de schermen om nog meer verbeteringen door te voeren.

Reageer

Sinds een paar weken heb ik weer dezelfde problemen als een maand of wat geleden.
                            Als ik een opgenomen programma afspeel via de chromecast, dan pauzeert het ding met hoge regelmaat. Als ie dan weer verder gaat is de beeldkwaliteit slecht.
                            En dan pauzeert ie weer.
                            Het lijkt ook steeds erger te worden.
                            Kunnen jullie weer zorgen dat het net zo goed gaat als een maand geleden?

Dank

Reageer

Hoi jan10,

Zou je je klantnummer of relatienummer willen mailen naar [email protected] dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.
                              Heb je toevallig ook nog iets achter het ZeelandNet modem ingeplugd?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X