Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

streamen naar de tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • streamen naar de tv

    Sinds enkele dagen lukt het me niet meer om uitzendingen vanaf de telefoon app te streamen naar onze smart tv.
    De tv funcioneert als een chromecast en heb hier nooit eerder problemen mee gehad.
    Ik selecteer het tv toestel en dan komt de app op het scherm maar er blijft maar een rondje draaien en verder gebeurd er niks?
    nog meer mensen met dit probleem?

  • #2
    Hi Rub1con76,

    Misschien helpt het om de app even van de telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren?

    Reageer


    • #3
      heb ik net geprobeerd maar nu blijft ie zelfs op de telefoon hangen op "loading"
      telefoon ook gerestart na de herinstallatie

      Reageer


      • #4
        Ik ga dit straks thuis ook eens testen op m'n ChromeCast.

        Reageer


        • #5
          Met wat voor telefoon probeer je dit?
          Zojuist even geprobeerd vanaf android naar een chromecast, ik kom geen problemen tegen

          Reageer


          • #6
            iPhone 6 met de laatste FW.
            Televisie heeft laatst wel een update gekregen maar apps als YouTube en Twitch lukt wel.

            Reageer


            • #7
              Ik merk net dat opgenomen programma's geen probleem zijn.
              Maar ook sommige uit gemiste prog. lukken ook.
              De voice en dergelijke dan niet

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij heeft Rub1con76 geen Chromecast. Hij heeft een TV die werkt als een Chromecast, dus waar je zonder Chromecast heen kan streamen. Maar blijkbaar kan de LiveTV app daar niet tegen.

                  Reageer


                  • #10
                    Er is inmiddels een update geweest en we willen graag weten of er nog problemen zijn hiermee?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                      Volgens mij heeft Rub1con76 geen Chromecast. Hij heeft een TV die werkt als een Chromecast, dus waar je zonder Chromecast heen kan streamen. Maar blijkbaar kan de LiveTV app daar niet tegen.
                      Deze functie werkt inderdaad niet. Thuis zelf een Smart TV. Ik kan met mijn telefoon streamen met bijvoorbeeld Netflix/YouTube, maar niet met de DELTA app.
                      Hier is echt een Chromecast voor nodig.

                      Reageer


                      • #12
                        Gisteren nog getest met een ChromeCast (versie 1) en geen probleem met afspelen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door TimH
                          Gisteren nog getest met een ChromeCast (versie 1) en geen probleem met afspelen.
                          Streamen naar Chromecast geeft ook geen problemen.
                          Maar volgens mij bedoelt Rub1con76 streamen van app naar TV zelf. Dat wordt niet ondersteund.

                          Reageer


                          • #14
                            Er zijn dus nog steeds problemen, Ferry, de update heeft het niet opgelost. Ik ervaar hetzelfde met een Philips Android TV, als ik met de Delta app probeer te casten komt wel het Delta logo in beeld met een ronddraaiende cirkel en daar blijft het op hangen. Het zou, denk ik, toch wel ondersteund moeten worden, anders zou dit ook niet in beeld moeten komen. Het probleem moet in de app zitten, want casten met andere apps gaat wel en Rub1con76 schreef dat het eerder geen problemen gaf, hij kon nog wel opgenomen programma's casten en sommige uit gemist, maar dat lukt bij mij ook niet. Dus Delta, gaan jullie dit nog oplossen?
                            Laatst bewerkt door tirnanog; 4 Jan 2020, 17:51.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door tirnanog Bekijk bericht
                              Er zijn dus nog steeds problemen, Ferry, de update heeft het niet opgelost. Ik ervaar hetzelfde met een Philips Android TV, als ik met de Delta app probeer te casten komt wel het Delta logo in beeld met een ronddraaiende cirkel en daar blijft het op hangen. Het zou, denk ik, toch wel ondersteund moeten worden, anders zou dit ook niet in beeld moeten komen. Het probleem moet in de app zitten, want casten met andere apps gaat wel en Rub1con76 schreef dat het eerder geen problemen gaf, hij kon nog wel opgenomen programma's casten en sommige uit gemist, maar dat lukt bij mij ook niet. Dus Delta, gaan jullie dit nog oplossen?
                              Graag verneem ik via de e-mail je klantgegevens en het versienummer van de DELTA Tv App die je gebruikt te samen met een link naar dit forum onderwerp. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan kijk ik dit verder voor je na.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X