Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

silverlight

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• silverlight

Sinds gisteren krijgen wij op onze tablet bij Live-tv, als je de zender aantikt het scherm dat je Silverlight moet downloaden. Je kutn daardoor totaal geen tv kijken op de tablet.. Onze dochter was bij ons op visite en had haar tablet ook bij zich en daar was precies hetzelfde. Ook zij kreeg dat je Silverlight moet downloaden. Klik je op downloaden dan vraaagt hij of hij het moet overschrijven en geeft akkoord, maar je kunt nog steeds geen tv kijken. Hij blijft maar met dat scherm van Silverlight komen. Ga je alles uninstallen dan blijft het precies hetzelfde, je krijgt steeds het scherm Silverlight. Wat moeten wij doen

Hallo Judithlex,

Welkom op het forum.

Wil je het eens proberen met een andere browser?
    Dus Google Chrome en dan even via de website?

Reageer

Schrale troost misschien maar Delta TV in Chrome Android werkt ook niet.
      (op de publieke zenders dan na)

Dus zijn we op dit moment aangewezen op de Delta TV app voor mobiel gebruik (Telefoon en Tablet).

Reageer

Triest. Enkele weken geleden geconstateerd, Firefox/DeltaTv werkte niet voor aantal programma's of zenders. Geen aandacht aan besteed daar het programma dat ik bekijk geen probleem gaf. Deze week is ook daar silverlight voor nodig. Oudere versies van Firefox uitgeprobeerd zonder succes, wat voor mij teken is dat Delta iets heeft vervanderd, Edge is ook niet 100%. Tablet werkt maar dan extra handelingen om op groter scherm te krijgen .. al met al, wanneer vervangt Delta nu daadwerkelijk en voorgoed silverlight ?

Reageer

Dan maar aan de slag met hetgeen een van de Moderators postte:

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Gaat Delta dit nu ook bekend maken aan alle klanten?
          Zoals alles nu loopt m.b.t.TV App /Live TV moet je dit als klant dan maar toevallig lezen op het Forum.
          Niet iedereen maakt gebruik van het forum. Klanten zoeken ook contact via andere middelen zoals de e-mail of telefonisch. Wij zullen de mensen die ons via die weg benaderen ook vragen om deze info.

En bij de klanten waarbij het wel goed werkt, of nog geen verstoring hebben bemerkt, die zullen sowieso al geen contact opnemen over die verstoring waar ze geen last van hebben gehad.

Reageer

Delta TV in Chrome Android werkt weer ook met Chromecast.

En voor de rest moet ieder maar voor zichzelf uitmaken wat hij of zij van de wijzigingen afgelopen nacht vindt.

Time will tell ....

Reageer

Er is gisteren avond weer een fix/update geweest. Ervaren jullie nog steeds (dezelfde) problemen?

Reageer

Zojuist even een test gedaan:
                Op FireFox, Google Chrome, Chromium, Midori, Vivaldi en WEB werkt alles goed.
                Opera wil niet, deze zeurt om een flash versie.:@
                Netsurf heeft een Java probleem.:@
                Dooble loopt vast, mogelijk ook een Java probleem.:@

Conclusie: Op de bekendste browsers werkt het goed, met als uitzondering Opera, maar deze geeft ook aan, dat een paar bibliotheken nog niet beschikbaar zijn voor mijn test/alpha besturingssysteem.
                Dit besturingssysteem wordt in april 2017 vrijgegeven, onder Windows-7/8/10 verwacht ik geen problemen met Opera.

Reageer

Bedankt r0n voor een uitgebreide test. Ik ga dit doorzetten naar de desbetreffende collega.

Goed om te zien dat hij weer op de meest bekende browsers werkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                    Conclusie: Op de bekendste browsers werkt het goed, met als uitzondering Opera, maar deze geeft ook aan, dat een paar bibliotheken nog niet beschikbaar zijn voor mijn test/alpha besturingssysteem.
                    Dit besturingssysteem wordt in april 2017 vrijgegeven, onder Windows-7/8/10 verwacht ik geen problemen met Opera.
                    @r0n

Onder Windows werkt het zonder Flash maar dan is de resolutie toch wat grof, met Flash is dit beter.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry
                      Er is gisteren avond weer een fix/update geweest. Ervaren jullie nog steeds (dezelfde) problemen?
                      Bij mij doet de uitzending op de andere netten het ook weer. bedankt gr Lex

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                        Hallo Judithlex,

Welkom op het forum.

Wil je het eens proberen met een andere browser?
                        bedankt Linda. Hij doet het gelukkig nu weer goed. na de aktie van vannacht. gr.

Reageer

Fijn dat de fix heeft geholpen, Juditchlex!

Als je tevreden bent en het zo afgehandeld is, wil ik je vragen om het "beste antwoord" nog even te kiezen.
                          Dan staat het topic als beantwoord ipv vraag

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
                            Onder Windows werkt het zonder Flash maar dan is de resolutie toch wat grof, met Flash is dit beter.
                            Voor een goede beeld scherpte moet Flash dus ook voor Edge en Chrome ingeschakeld zijn.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X