Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Router wachtwoord wijzigen in minigateway van Delta Inzicht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Router wachtwoord wijzigen in minigateway van Delta Inzicht

Ik wil mijn router toegang wachtwoord wijzigen. Natuurlijk moet ik daarna ook de wachtwoorden van mijn computers, telefoons, printers enz. wijzigen. Dat is geen probleem, maar hoe en waar kan ik toegang krijgen tot mijn minigateway van Delta inzicht om ook daar het wachtwoord te wijzigen wat de minigateway toegang geeft tot mijn router en daarmee ook tot het internet ?

Kom je hier verder mee?: https://forum.zeelandnet.nl/energie-...teway-dcw-2935

Wellicht dat het sneller werkt via het netwerkcentrum op je pc.
    Selecteer het Minigatewaynetwerk en wijzig het ww ervan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Kom je hier verder mee?: https://forum.zeelandnet.nl/energie-...teway-dcw-2935

Wellicht dat het sneller werkt via het netwerkcentrum op je pc.
      Selecteer het Minigatewaynetwerk en wijzig het ww ervan.
      Volgens mij gaat dit over een andere gateway, de minigateway is aangesloten op de electra meter, deze minigateway is niet te zien in je netwerk, wel isdeze te zien in de router.

Reageer

Zie wachtwoord wijzigen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=330,E=0000062680559780097,K=7847,Sxi =8,dtree=guid({C99632FD-022B-4AA3-B5BD-C11840353DAC}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WCXaVcszW71

Reageer

Ook dit is niet waar het om gaat, ik wil niet het wachtwoord wijzigen om toegang te hebben tot het Delta Dashboard (delta inzicht) ,maar het wachtwoord wat ik bij de installatie van de minigateway heb moeten opgeven om deze toegang te geven tot mijn router.

Reageer

dan denk ik dat je de minigateway moet resetten en opnieuw met jouw draadloze netwerk verbinden.

Reageer

Ja dat denk ik ook, maar ik denk dat dan alle dat ook weg zal zijn. Desondanks denk ik dat dit de enige oplossing is.

Reageer

Inmiddels gelukt, Yese?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Yese
                  Ja dat denk ik ook, maar ik denk dat dan alle dat ook weg zal zijn. Desondanks denk ik dat dit de enige oplossing is.
                  dat denk ik niet
                  je moet alleen de minigateway duidelijk maken hoe jouw draadloze netwerk in elkaar zit.
                  de gegevens die al verzameld waren zitten niet in de minigateway, maar staan ergens bij Delta netjes opgeborgen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X