Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitzending gemist valt steeds weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Uitzending gemist valt steeds weg

Bij NPO uitzending gemist op kanaal 12 valt s avond het signaal regelmatig weg en moet ik de aflevering steeds weer opnieuw opstarten. Ca. 4x per half uur.Overdag (tot nu toe) geen last van.
    Doe dit met een Panasonic Smart TV en Wifi 5GHz. Dacht het opgelost te hebben met een vaste Powerline verbinding, maar dezelfde klachten. Kan dus niet aan deze kant liggen. Zijn s avond de server overbelast ?? Of weet iemand een oplossing

Hallo Zierik,

Welkom op het forum.
    Wat vervelend dat je dit ervaart. Je spreekt over wifi en over een vaste powerline verbinding. Heb je ze beiden geprobeerd of maak je alleen gebruik van een wifi verbinding?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sandra_
      Hallo Zierik,

Welkom op het forum.
      Wat vervelend dat je dit ervaart. Je spreekt over wifi en over een vaste powerline verbinding. Heb je ze beiden geprobeerd of maak je alleen gebruik van een wifi verbinding?

Eerst via Wifi. Omdat ik toen die problemen kreeg heb ik een Powerline gekocht om de TV vast te bedraden, in de hoop dat dit de boel zou oplossen. Het werd toen alleen nog maar slechter

Reageer

Hoi zierik,

Je hebt dus je TV met een kabel aangesloten op de powerline adapter als ik het goed begrijp.

De eerste stap die je zou moeten uitvoeren wanneer je de verbinding verliest of verstoring ondervind is het herstarten van het modem. Haal deze eens van de spanning voor een seconde of dertig en steek daarna de stekker weer terug in het stopcontact. Test daarna of je nog uitval ondervindt.

Blijft je uitval ondervinden, stuur ons dan even een e-mail via [email protected] met daarin je relatienummer en adresgegevens. Leg in die e-mail nog wel even nogmaals het probleem uit aangezien andere collega's dit bericht ook kunnen oppakken. Anders weten ze niet waar het over gaat. Wij zullen je verbinding dan nakijken.
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Matthij,
          Bedankt voor je bericht.
          Had hier nog niet aan gedacht, terwijl ik het wel doe als de WiFi wel eens uitvalt.
          Het schijnt inderdaad de oplossing te zijn. Na de eerste uitval, het modem herstart, De volgende 20min geen prpblemen meer.
          Probeer het ook nog een keer uit met de WiFi verbinding met de TV (5Ghz). Misschien dat dan de aanschaf van de Powerline adapter onnodig was. Kan altijd nog teruggestuurd worden naar Cool Blue. Of denk je dat een vaste verbinding met de TV so wie so toch beter is. Graag je mening hierover. Bedankt alvast.
          Richard/Zierik

Reageer

Er gaat niets boven een bekabelde verbinding, zierik!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Er gaat niets boven een bekabelde verbinding, zierik!
              Ptrol, Bedankt dan laat ik het zo.
              Richard

Reageer

Beste Matthijs,

Was gisteravond weer knudde.Ook via de powerline. Om de paar minuten stopt de video en moet ik weer opnieuw beginnen en zoeken waar ik was gebleven.
                Zal dus een mail sturen naar forumbeheer met een uitgebreid verslag. Aan de internetverbinding ligt het niet, want als ik de Delta TV app op mijn smartphone gebruik (via een Chromecast) heb ik geen enkel probleem.
                Je hoort er van.
                Groeten
                Zierik/Richard

Reageer

Bedankt voor de toelichting, zierik.
                  Mocht het mij niet lukken om jouw e-mail vandaag te beantwoorden, dan ontvang je dit na het weekend.

Reageer

Linda,
                    Nog een aanvulling op mijn mail:
                    De tekst die verschijnt als de uitzending stopt is: Er is een fout opgetreden bij het afspelen, probeer het opnieuw.
                    Het valt mij op dat niet bij alle uitzendingen het probleem ontstaat. Vanmiddag gekeken naar: Binnenste Buiten,
                    3 x uitval.; Met het mes op tafel, 4x uitval; Verborgen verleden, GEEN!. Heel vreemd/ Kan het zijn dat internet b.v. voor een aantal seconden uitvalt, waardoor de video stopt, maar bij ander gebruik van internet valt dat gewoon niet op.
                    Vanaf maandagmiddag ben ik afwezig tot zaterdag. Ben benieuwd.
                    Zierik/Richard

Reageer

Linda,

Laatste nieuws, vlak voor mijn vertrek.
                      Gisteravond was het weer knudde. Om de 5 minuten uitval. Zowel draadloos als bedraad.
                      Toen via mijn tablet en de NPO app verder gekeken, geen problemen daar.
                      Voorzichtige conclusie: het moet ergens liggen aan de app van NPO op kanaal 12. Via de Delta TV app op de smartphone en de NPO app of de tablet, geen problemen. Internet/Wifi is dus oke?!

Groeten
                      Zierikze/Richard

Reageer

Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Caroline,

Had ik vorige week in een uitgebreide mail naar [email protected] al gedaan. Met het uitgebreide verslag.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door zierik
                            Caroline,

Had ik vorige week in een uitgebreide mail naar [email protected] al gedaan. Met het uitgebreide verslag.
                            De mail is dan waarschijnlijk opgepakt door een collega. Dit wordt dan wel bij je klantgegevens gelogd, maar die kunnen wij zo niet inzien. Vandaar dat er nogmaals om relatienummer of postcode, huisnummer + bankrekeningnummer gevraagd wordt. Stuur deze maar even naar Caroline aangezien ik de komende week waarschijnlijk niet aan moderaten toe zal komen.
                            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Oorspronkelijk gepost door zierik
                              Caroline,

De mail is dan waarschijnlijk opgepakt door een collega. Dit wordt dan wel bij je klantgegevens gelogd, maar die kunnen wij zo niet inzien. Vandaar dat er nogmaals om relatienummer of postcode, huisnummer + bankrekeningnummer gevraagd wordt. Stuur deze maar even naar Caroline aangezien ik de komende week waarschijnlijk niet aan moderaten toe zal komen.
                              Matthijs/Caroline.
                              Heb toen de gegevens doorgegeven.
                              Heb inmiddels ook een bericht ontvangen van afd. klantenservice.
                              Er zou naar het probleem gekeken worden.
                              Inmiddels heb ik geen uitval meer dus aan de kant van DeltaTV/NPO is er iets gedaan waardoor het probleem is opgelost.
                              Bedankt voor de hulp.
                              Zierik/Richard

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X