Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv :Aantal zenders haperen heel erg op Imac

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta tv :Aantal zenders haperen heel erg op Imac

Al geruime tijd hapert TLC en nu ookr RTL 4. Heel slecht beeld en geluid. Sliverlight is verwijdered. Imac al meeerdere keren opnieuw opgestart. Gebruik Safari. Heb Google chrome ook al geprobeerd. Resultaat is hetzelfde. Op het scherm van deze twee zenders is links onder in beeld een ander pijl icoontje te zien dan bij de andere zenders. Ipv twee staan en vier pijltjes en duurt het veel langer om te laden. Met de andere zenders heb ik helemaal geen problemen. HELP !

Hallo Arwen2908

heb eerder geconstateerd dat RTL4 en RTL7 (en eerder ook TLC inderdaad) gebruik maken van SilverLight. Hierin is de kwaliteit niet aan te passen.
    Ik heb dit uitgezet bij de desbetreffende partijen voor opheldering hierin.

Reageer

Hallo Arwen

Hier ook iMac ,echter geen problemen met deze zenders .Wel heb ik een update gedaan van SilverLight.Gebruik ook Safari.
      Succes
      Gr John

Reageer

Dank u wel voor uw snelle reactie. Ik hoop dat het snel opgelost word !
        Maar zou het helpen als ik nou Silverlight opnieuw installeer ? Ik dacht dat Silverlight niet zo'n best programma was ?
        Oorspronkelijk gepost door TimH
        Hallo Arwen2908

heb eerder geconstateerd dat RTL4 en RTL7 (en eerder ook TLC inderdaad) gebruik maken van SilverLight. Hierin is de kwaliteit niet aan te passen.
        Ik heb dit uitgezet bij de desbetreffende partijen voor opheldering hierin.

Reageer

Dank voor de tip. Ga het proberen !
          Oorspronkelijk gepost door jwsmidt
          Hallo Arwen

Hier ook iMac ,echter geen problemen met deze zenders .Wel heb ik een update gedaan van SilverLight.Gebruik ook Safari.
          Succes
          Gr John

Reageer

SilverLight geniet niet mijn persoonlijke voorkeur. Het werkt wel, maar heb er geen goede ervaringen mee.

Reageer

Hallo arwen2908, is het probleem al verholpen na de update die jwsmidt heeft voorgesteld?

Reageer

Omdat er geen reactie volgt neem ik aan dat het probleem is opgelost of dat arwen2908 op de ander topics leest.
                Is het probleem nog niet opgelust en je hebt nog vragen, stel ze gerust we beantwoorden ze graag.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X