Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom moest de Onlineplayer veranderen bij RTL

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Waarom moest de Onlineplayer veranderen bij RTL

Vraag mij af waarom jullie de online player hebben verandert bj RTL en Bij SBS6 gewoon het zelfde is gebleven die oude was toch gewoon goed niks mis mee en bovendien kun je niet eens de beeldkwaliteit veranderen en ook bedroevend is bij die nieuwe waarom kun je die beeldkwaliteit niet veranderen?

Jullie gaan hier toch niet mee zeggen dat dit de oplossing voor de stabiliteit voor het online kijken op computer,telefoon en tablet. Ik wil gewoon in de beste kwaliteit mijn programma's kunnen terug kijken.

Met vriendelijke groeten,

Roger

Ik zie dat bij RTL4 en RTL7 gebruik gemaakt wordt van SilverLight. RTL5 is wel gewoon op de normale manier zie ik. Hiervan kan ook de kwaliteit aangepast worden. Ik ga dit even navragen.

Reageer

Ik heb het niet over het live kijken maar over het terug kijken een hele slechte kwaliteit bij RTL

Reageer

Zowel RTL 4, RTL 5 als RTL 7 hier doe je de mensen geen plezier mee ga aub terug naar de standaard player die voor alle andere zenders wordt gebruikt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
          Ik zie dat bij RTL4 en RTL7 gebruik gemaakt wordt van SilverLight.
          En dat wordt niet meer ondersteund door de makers en niet door mijn computers.
          Vreemd, dat is toch een behoorlijke stap terug in de tijd............

Reageer

Ik zie het inderdaad nu ook live bij RTL 4 en RTL 7 stop er mee aub dit kan echt niet zo slecht dat er uitziet die belabberde beeldkwaliteit zet aub die oude player terug. waarom moest dit eigenlijk verandert worden hier hebben wij met zijn allen helemaal niet om gevraagd of is dat een eis van RTL als dat zo is dan slaat het helemaal nergens op.

Reageer

Zoals TimH aangeeft wordt er uitgezocht waarom dit veranderd is je kunt er vanuit gaan dat niemand wil dat de kwaliteit achteruit gaat evenals de leesbaarheid van teksten op het forum wordt er gewerkt aan zo goed mogelijke kwaliteit en dat kun je bereiken met interpunctie of gebruik van de juiste codecs.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                En dat wordt niet meer ondersteund door de makers en niet door mijn computers.
                Vreemd, dat is toch een behoorlijke stap terug in de tijd............
                @r0n

Dan heb je misschien deze post gemist gisteren maar het werkt echt allemaal hoor onder Ubuntu.

Met de Chrome browser kun je alle kanalen bekijken zonder Silverlight, opnames en/of Live TV afspelen op de Chromecast, zelfs Netflix en dat alles werkt gewoon onder Linux.

Tevens wordt hiermee Chrome de enigste browser (voor Delta TV) die zonder Silverlight werkt op Windows, Mac en Linux.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
                  Dan heb je misschien deze post gemist gisteren maar het werkt echt allemaal hoor onder Ubuntu.
                  Die browser gebruik ik zomin mogelijk, i.v.m. de privacy, die daar ver te zoeken is.
                  Het heeft altijd gewerkt in FireFox, Opera, Vivaldi, e.d. dus waarom nu ineens niet meer, dat is de vraag.

Daarbij werk ik met de versie die in april 2017 wordt vrijgegeven (17.04), waardoor ik hoge eisen stel (moet stellen) aan open-standaarden.

Reageer

De JW Player werkt blijkbaar met drie DRM soorten waarvan ik er dan twee heb gezien.

Wanneer je zelf je browser wilt bepalen op Linux dan ben je denk ik aangewezen op
                    dit maar dat kan ik je echt niet aanraden.

Daar zou ik niet aan beginnen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
                      Wanneer je zelf je browser wilt bepalen op Linux dan ben je denk ik aangewezen op
                      dit maar dat kan ik je echt niet aanraden.
                      Terechte waarschuwing, je laat je systeem daarmee (Wine) ook Windows programma's accepteren, waarmee je het systeem ook (mogelijk gedeeltelijk) openzet voor allerhande ongewilde troep.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                        Ik zie dat bij RTL4 en RTL7 gebruik gemaakt wordt van SilverLight. RTL5 is wel gewoon op de normale manier zie ik. Hiervan kan ook de kwaliteit aangepast worden. Ik ga dit even navragen.

Reageer

Inmiddels is er een aanpassing geweest

Loeffenr, heb je hier nog vragen over?

Zo niet, dan wil ik je vragen om het beste antwoord te kiezen

Reageer

Prima aanpassing

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X