Beste helpdeskmedewerkers,
Na eerst alleen digitale televisie te hebben afgenomen bij Delta, heb ik nu sinds enkele dagen het alles in een pakket. Het gaat om het premium pakket, waarbij je dus ook delta tv kunt kijken. Nu heb ik in het verleden een Delta account aangemaakt maar in mijn onwetendheid verkeerde gegevens ingevuld bij mijn zeelandnet account. Dat had ik toen namelijk nog niet. Nu kan ik dat account niet meer aanpassen. Volgens de onderwerpen die ik terug heb gelezen op het forum nieuw account aangemaakt, maar dat wil ook niet lukken omdat mijn andere gegevens reeds onder een ander account aanwezig zijn (account moet schijnbaar worden aangemaakt onder het account waar ook je andere gegevens staan). Kortom gezegd... ik heb er een potje van gemaakt. Ik heb reeds de helpdesk gebeld, maar die wisten geen antwoord. Ik zou terug gebeld worden, maar dat is nog niet gebeurd. Wie helpt me uit de brand... Natuurlijk zal ik mijn gegevens PM'en wanneer iemand mij kan helpen.
Na eerst alleen digitale televisie te hebben afgenomen bij Delta, heb ik nu sinds enkele dagen het alles in een pakket. Het gaat om het premium pakket, waarbij je dus ook delta tv kunt kijken. Nu heb ik in het verleden een Delta account aangemaakt maar in mijn onwetendheid verkeerde gegevens ingevuld bij mijn zeelandnet account. Dat had ik toen namelijk nog niet. Nu kan ik dat account niet meer aanpassen. Volgens de onderwerpen die ik terug heb gelezen op het forum nieuw account aangemaakt, maar dat wil ook niet lukken omdat mijn andere gegevens reeds onder een ander account aanwezig zijn (account moet schijnbaar worden aangemaakt onder het account waar ook je andere gegevens staan). Kortom gezegd... ik heb er een potje van gemaakt. Ik heb reeds de helpdesk gebeld, maar die wisten geen antwoord. Ik zou terug gebeld worden, maar dat is nog niet gebeurd. Wie helpt me uit de brand... Natuurlijk zal ik mijn gegevens PM'en wanneer iemand mij kan helpen.
Reageer