Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartplug

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • smartplug

    ik heb een smartplug die geen verbinding kan houden met de gateway. Hij zit nu ongeveer een jaar op deze plek ( ongeveer 3 a 4 meter van de gateway die in de kelderkast zit) en heeft altijd gewerkt ,maar nu kan hij geen verbinding meer krijgen en als ik hem dichter bij de gateway plaats is het precies het zelfde heel even contact en dan is hij het kwijt. De andere werken allemaal goed en zitten op de zelfde afstand als die ene die het niet goed meer doet. Kan deze omgeruild worden net als de vorige keer toen was er ook een defect en is toen omgeruild voor een nieuwe.
    groet Ad

  • #2
    Hallo adeille,

    Welkom op het forum.
    Heb je al geprobeerd om de gateway te resetten, even van het stroom af te halen?
    Wat voor lampjes branden / knipperen er op de gateway?

    Reageer


    • #3
      Beste adeille, is het inmiddels gelukt met de Smart plug? Werkt hij weer naar behoren? Zo niet kun je altijd nog de snelgids gebruiken om de Smart plug opnieuw in te stellen.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ik heb het even gecontroleerd via je klantnummer (wat ik verwijderd heb vanwege privacy gevoeligheid) en het gaat om een defecte smartplug. Er wordt u een nieuwe smartplug toegezonden. Verwacht wordt dat u hij binnen 6 werkdagen wordt opgestuurd.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X