Zit nu Eurosport1 te kijken, veel blokjes en hapering.....(Ik kijk met Chrome) Met Microsoft Edge op RTL4 nog steeds de melding Not supported error. (4 nov. 22.36 uur)
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nog steeds blokjes (Chrome) en geeh RTL4 (Edge)
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Er bestaat nog een mogelijkheid om Edge te resetten dan moet je het onderstaande commando uitvoeren.- Powershell
Code:Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register �$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml�}
En start dan (wanneer het commando klaar is) je computer opnieuw op, als dit niet mocht werken dan houdt helaas wel op vrees ik.
-
Ook dat heb ik gedaan, tevens register schoongemaakt en ook modem en router nog eens gereset maar het euvel blijft. Voorlopig kijk ik dan maar met Chrome (was gisteravond echter ook geregeld met blokjes)
Bedankt voor alle tips!
quote=Mapje]Er bestaat nog een mogelijkheid om Edge te resetten dan moet je het onderstaande commando uitvoeren.- Powershell
Code:Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register �$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml�}
En start dan (wanneer het commando klaar is) je computer opnieuw op, als dit niet mocht werken dan houdt helaas wel op vrees ik.[/quote]
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer