Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppelen van delta account aan zeelandnet voor digitale TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppelen van delta account aan zeelandnet voor digitale TV app

    Ik probeer al geruime tijd live te kijken via de app. Het lukt me niet om in te loggen omdat ik de delta account niet gekoppeld krijg aan de zeelandnetaccount. Ik krijg telkens de melding dat ik naar live tv moet gaan en dan ben ik toch niet ingelogd of niet gekend.
    Ik heb hier reeds 2 x voor getelefoneerd maar het wordt precies niet opgelost....
    Hoe lukt het wel?

  • #2
    Morgen zijn er weer Moderators op het Forum.
    Deze kunnen het vast wel voor je oplossen na aanleveren van de gegevens.

    Reageer


    • #3
      Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op het forum zoek, zie ik een topic van 7 maanden geleden met exact hetzelfde probleem. De eerste keer dat ik met de servicedesk belde had ik er nog alle vertrouwen in dat het goed zou komen. De 2e keer dat ik belde was het of de medewerker het probleem voor de eerste keer hoorde.
      QUOTE
      --------------------------------------
      - Loop na inloggen/activeren: aantal klanten komt in een 'loop' terecht. Na het aanmaken account, succesvol koppelen, blijven zij steeds een foutmelding krijgen (nog niet geactiveerd/ nog niet gekoppeld). De specialisten zijn dit aan het uitzoeken & zodra er een oplossing is/ het probleem verholpen, post ik dat hier.
      ---------------------------------------
      Dit speelt dus nog steeds.. een nieuw account zou het probleem moeten oplossen, maar wanneer ik dat doe krijg ik "U heeft voor deze klantgegevens al een DELTA account. Ga naar Ik weet mijn DELTA gegevens niet meer. "
      pfftt Ik heb het idee dat dit simpel administratief opgelost zou moeten kunnen worden, maar dan wel door iemand die weet waar hij/zij het over heeft :8
      Als het goed is word ik binnen 24 uur terug gebeld om het 'probleem' uit te zoeken... Ik ben benieuwd

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          de servicedesk schreef:
          "Wij hebben uw melding opgepakt en uw account kunnen activeren in ons systeem. U moet nu gebruik kunnen maken van DELTA Interactive TV"

          en inderdaad... mijn probleem is opgelost door Sheena en de servicedesk..

          BEDANKT!!

          Reageer


          • #6
            Bij mij is het nu ook opgelost!
            Bedankt Sheena!

            Reageer


            • #7
              Graag gedaan ^^

              Reageer


              • #8
                Ik heb hetzelfde probleem, als ik inlog op de Delta tv app krijg ik de melding dat er voor dit account nog geen zeelandnet gegevens bekend zijn. Met een link om deze te koppelen. Als ik hierop heb geklikt krijg ik de melding: delta interactive televisie is gekoppeld aan uw delta account. U kunt nu gebruik maken van delta tv. En kan ik doorklikken naar delta tv. Maar om zenders te bekijken moet ik opnieuw inloggen, en krijg ik de melding: uw account is nog niet geactiveerd.

                Reageer


                • #9
                  [email protected].

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X