Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding "loading" op alle zenders bij de DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Melding "loading" op alle zenders bij de DELTA TV App

    Op bijna alle beschikbare zenders krijg ik voortdurend "loading", erg irritant.

  • #2
    Hallo eef,

    Welkom op ons Serviceforum

    Ik heb de app nu aanstaan op mijn smartphone maar bij mij doet hij het. Kijk je via je smartphone of tablet? Wil je deze dan eens een keer helemaal uitzetten en weer aanzetten?

    Heeft dat niet het gewenste effect wil je de app dan eens verwijderen en opnieuw installleren?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Caroline
      Beide acties uitgevoerd. Geen resultaat.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Sandra
          Ik kijk uitsluitend via de iPad. *weg gehaald door moderator *@zeelandnet.nl
          Via de iPad kan ik ook via Chrome cast de opgenomen programmas op tv bekijken. Tenminste als het irriterende
          loading niet meer in beeld blijft.

          Reageer


          • #6
            Hallo eef schoenmakers,

            Ik heb je e-mailadres verwijderd ivm je privacy.
            Hoe is je gewone draadloze internet? Gaat dit zonder problemen?

            Na het verwijderen van de app en het nieuw instaleren, heb je de apparaten al eens aan en uit gezet?

            Reageer


            • #7
              Sandra,
              Na het updaten vanochtend van de app overkwam mij dat het in orde was.




              Na het verwijderen van de app en het nieuw instaleren, heb je de apparaten al eens aan en uit gezet?[/quote]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door eef schoenmakers
                Sandra,
                Na het updaten vanochtend van de app overkwam mij dat het in orde was.
                Na het verwijderen van de app en het nieuw instaleren, heb je de apparaten al eens aan en uit gezet?
                [/quote]

                Dat is goed om te horen!
                Fijn dat het opgelost is

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X