Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Silverlight nodig voor Delta TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Silverlight nodig voor Delta TV

    In het weekend dat de SCEZ open dagen houdt met 'archeologie' als thema, vraagt DELTA TV op mijn Mac opeens weer om Silverlight.
    Enig idee waarom? Ik klikte op het TLC kanaal.[img]d9ae69df-c307-4157-9990-fe1549d211bb.png[/img]

  • #2
    Onder Windows 10 krijg ik op TLC de melding: Error unknown Playback error, terwijl andere kanalen het wel doen.

    Reageer


    • #3
      Het blijft een puinhoop ik heb hem nu van ziggo via via en die is perfect

      Reageer


      • #4
        systeem als Silverlight te kiezen ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          vraagt DELTA TV op mijn Mac opeens weer om Silverlight.
          TLC is het enige kanaal waar Silverlight voor nodig is.
          het ene kanaal is het andere niet, ook niet als het gaat om de soort van de stream.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Mapje
            Ik begrijp dat dit niet eenvoudig is en veel geld zal gaan kosten.
            eigenlijk geef je zelf het antwoord al

            Is het niet verstandig om voor Live TV een systeem als Silverlight te kiezen ?
            waarom zou je terug willen naar een (bijna) verouderd systeem ??
            en waarom zou HTML5 niet fail safe zijn ??

            Reageer


            • #7
              Helaas, net als ALLE microsoft-spullen beschouw ik ook silverlight als fail-sure en niet als fail-safe. Dus, Zeelandnet, blijf bij HTML5 svp.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                waarom zou je terug willen naar een (bijna) verouderd systeem ??
                en waarom zou HTML5 niet fail safe zijn ??
                Goed dan is mijn woord keuze misschien verkeerd, laat ik dan maar het mode woord :
                " proven technology " kiezen.

                Oftwel kiezen voor een techniek die zich reeds in de praktijk heeft bewezen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Mapje
                  Oftwel kiezen voor een techniek die zich reeds in de praktijk heeft bewezen.
                  Silverlight heeft al bewezen een onbetrouwbaar stuk software te zijn.
                  Het is gammel, onbetrouwbaar en wordt niet meer ondersteund.
                  Vergeet niet, dat een goed systeem op alle platformen moet werken, zoals Windows, IOS, OS-X, Android, Linux, BSD, enz.
                  Daar heeft silverlight nog nooit aan voldaan..........

                  Reageer


                  • #10
                    Mee eens, r0n. Silverlight is een nachtmerrie. :P

                    Reageer


                    • #11
                      Dan blijft er toch nog het nodige werk aan de winkel over eer dat HTLM5
                      overal goed op werkt.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Mapje
                        Dan blijft er toch nog het nodige werk aan de winkel over eer dat HTLM5 overal goed op werkt.
                        Die website loopt achter.
                        Vergeet niet, dat HTML5 al jaren ontwikkeld werd, door diverse instanties en dat het in november 2014 door het W3C tot "standaard" is benoemd.
                        Het W3C is het World Wide Web Consortium, dat de HTML standaarden bepaalt het beheert.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          In het weekend dat de SCEZ open dagen houdt met 'archeologie' als thema, vraagt DELTA TV op mijn Mac opeens weer om Silverlight.
                          Enig idee waarom? Ik klikte op het TLC kanaal.[img]d9ae69df-c307-4157-9990-fe1549d211bb.png[/img]
                          Beste Goeroe, Bij werkt TLC prima onder windows 10 Pro en IE11

                          Reageer


                          • #14
                            Kan deze off-topic niet laten:
                            Goed dan is mijn woord keuze misschien verkeerd, laat ik dan maar het mode woord :
                            " proven technology " kiezen.
                            Oftwel kiezen voor een techniek die zich reeds in de praktijk heeft bewezen.
                            Dat is de tam-tam (de trommel) ook.
                            End off-topic

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Mapje
                              Dan blijft er toch nog het nodige werk aan de winkel over eer dat HTLM5
                              overal goed op werkt.
                              Daar hebben ze inmiddels de tijd voor gehad, want HTML5 ondersteunt al een hele tijd DRM, hetgeen een eis is van de 'content providers'. Silverlight doet het niet meer in Chrome, de ontwikkeling is al jaren geleden gestopt en het product is 'dood verklaard' door Microsoft. Meer info op Wikipedia.

                              Je hebt gelijk, de praktijk is anders, Silverlight wordt nog (te)veel gebruikt. Het verbaast me echter oprecht dat het nog steeds in de huidige DELTA TV versie zit, ik dacht dat we er vanaf waren.

                              Oorspronkelijk gepost door Roosje
                              Beste Goeroe, Bij werkt TLC prima onder windows 10 Pro en IE11

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X