Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeer onbekend nummer uit Griekenland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zeer onbekend nummer uit Griekenland

:@Informatie:
    op de prive telefoon wordt dit nummer gedraaid bij mij 003015
    Telefoonnummer : 003.015
    Regio: Griekenland
    kiezen code: 0030
    Internationale: 003.015
    3015
    Caller soort: Bedrog
    ratings: Neutrale
    misschien dat zeelandnet dit kan blokkeren,ik heb mijn telefoon abonnement bij zeelandnet
    Groet
    Koekeroe

Moderator Tim gaf laatst onderstaand antwoord op de vraag of dergelijke nummers geblokkeerd door ZeelandNet konden worden:
    Oorspronkelijk gepost door TimH
    Dergelijke nummers die "bekend" staan, zijn vaak geen echt bestaande nummers. Deze mensen veranderen hun nummers en hebben programma's draaien om deze continue aan te passen of te verbergen, het zogenaamde 'spoofen'. Dit zou een kat en muisspel betekenen voor alle providers. Daarnaast is het juridisch niet mogelijk voor een provider om een geheel land te laten blokkeren, als ik het correct heb. Dit laatste heeft met Europese wetgeving te maken, maar weet ik niet zeker. Dit zou ik na moeten vragen.
    Terug te lezen in: https://forum.zeelandnet.nl/internet...de-beller-3858

Reageer

Met dat nummer, is vandaag al 3 x naar mijn gebeld .:@

Reageer

Laten rinkelen en vooral niet terugbellen.
        Daar zijn ze op uit!

Reageer

Ook al 2x gebeld door dit nummer.

Reageer

Hey jet en avwesten, het is helaas niet mogelijk om buitenlandse nummers te blokkeren omdat ze niet te traceren zijn.

"Nu is het wel zo dat bij inkomende gesprekken vanuit het buitenland de ontvanger niets betaald. Alleen bij Collect Call zijn er kosten aan verbonden maar dan wordt er expliciet gevraagd of de ontvanger de kosten wilt accepteren."

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Laten rinkelen en vooral niet terugbellen.
            Daar zijn ze op uit!
            Zeker niet terugbellen!

Reageer

ben ook gebeld door dit nummer 003015 heb opgenomen en ik neem altijd op met alleen me achternaam dus dat zei ik ook en toen hoorde ik even niks en daarna leek wel een kinderstemmetje in het engels iets zeggen toen heb ik gelijk opgehangen en me zeelandnet proivaider gebeld en dit uitgelegd en gevraagd of ik nu gehakt kan worden ze heeft dit zoiezo genoteerd maar of ik nu gehakt kan worden wist ze niet dus zelf je telefoonrekening in de gaten houden zei ze

Reageer

Ik ben de afgelopen dagen ook gebeld door 003015. Ik kreeg een engelssprekend persoon aan de lijn die mij vertelde dat er een probleem was met Windows 10 op mijn pc. Ik hield mij van de domme en vertelde hem dat ik helemaal niet in het bezit ben van een computer. Het was even stil en daarna verbrak hij de verbinding. Toch ben ik daarna nog 2x gebeld maar ik neem niet meer op. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je terug belt omdat het nummer niet volledig wordt getoond.
                Ger de Klerk

Reageer

De Italianen doen het anders...die hangen na 3X op en hopen dus dat iemand zo gek is om terug te bellen:
                  00390109166062 probeerde dat net ook bij mij en ik ben volgens Google niet de enige!

Reageer

Zoals eerder aangegeven valt er vrij weinig aan te doen. Beste is om niet op te nemen en te wachten tot het vanzelf over gaat. Vooral niet terugbellen naar dergelijke nummers!
                    Het is buitengewoon irritant maar het gaat eigenlijk altijd vanzelf na een tijdje over.

Reageer

Ik doe dat ook Tim ,laat maar rammelen

Groet
                      Koekeroe:8

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X