Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Televisiegids vs aangekondigd programma Net5

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Televisiegids vs aangekondigd programma Net5

Volgens de TV-gids van DeltaTV is vanavond om 22.25 op Net5 NCIS. Volgens de te verwachten weekprogrammering op Net5 is dan Madame Secretary (seizoen I) aan de beurt. Wat is waarheid? En kan er gecorrigeerd worden als Net 5 gelijk heeft?

Ik vrees dat Delta ook alleen maar de gegevens doorgeeft, die zij ontvangen.
    Volgens de programmagids van Net5 is om 22:25 inderdaad NCIS geprogrammeerd:
    http://www.net5.nl/programmas/
    en volgens de informatiepagina van Madam Secretary wordt dat iedere zondag omstreeks 00:00 uur uitgezonden:
    http://www.net5.nl/programmas/madam-secretary/

Waarschijnlijk weer een geval van te weinig kijkers, waardoor de programmering wordt gewijzigd. Is niet de eerste keer dat SBS6,Net5 of Veronica dat doet met een serie.

Reageer

Zoals Jos aangeeft hebben wij geen invloed op de inhoud van de gids. Het is de informatie van de zenders zelf die er in staat.

Reageer

Reageer

Zou inderdaad eerder de digitale gids aanhouden dan de papieren versie, maar dat is persoonlijke ervaring.

Spelfoutje is geen probleem, kobuskuch! Had de feedback al ontvangen omdat het zo ook op onze homepage stond.

Reageer

Vanaf vandaag wordt Madam secretary op donderdag (vandaag om 23:25 uur) op SBS9 uitgezonden met een herhaling op zondag op NET5!

Reageer

Bedankt voor de attendering op SBS 9.
              De zondag-"herhaling"op net 5 had ik al gevonden.
              Klein minpuntje voor mij: Ik kan op de elektronische TV-gids van Delta-tv SBS9 niet vinden.

Reageer

Komt de zender zelf wel door? Soms helpt het om de tv even opnieuw naar z'n zenders te laten zoeken.

Reageer

Komt de zender zelf wel door? Soms helpt het om de tv even opnieuw naar z'n zenders te laten zoeken.
                  Natuurlijk, want mijn miniprobleem is:
                  Ik kan op de elektronische TV-gids van Delta-tv SBS9 niet vinden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                    Natuurlijk, want mijn miniprobleem is:
                    Ik kan op de elektronische TV-gids van Delta-tv SBS9 niet vinden.
                    Hoi Kobuskuch,

Ik neem aan dat je de LiveTV-op-internet-gids bedoelt? Daar zit SBS9 helaas (nog) niet in.

Reageer

Ik neem aan dat je de LiveTV-op-internet-gids bedoelt? Daar zit SBS9 helaas (nog) niet in.
                      Klopt en bedankt voor deze info.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X