Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanpassing dienst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanpassing dienst

    Sinds vandaag is mijn abonnement omgezet naar TV+ Internet Premium. Hoewel de mailbox grootte klopt is de downloadsnelheid nog niet aangepast en is interactieve tv nog niet actief. Bij het selecteren van een programma om deze op te nemen komt de melding dat dit niet in het abonnement zit. Hoe kan ik dit oplossen.

  • #2
    Het is weekend.
    Even wachten op een Moderator die dit voor je oppakt.

    Of wellicht wordt het later deze dag nog aangepast.

    Je hebt ook je modem al eens herstart?

    Reageer


    • #3
      Modem heb ik idd al gereset (paar minuten stroomloos gemaakt), bedankt voor je reactie.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door genav1
        Sinds vandaag is mijn abonnement omgezet naar TV+ Internet Premium. Hoewel de mailbox grootte klopt is de downloadsnelheid nog niet aangepast en is interactieve tv nog niet actief. Bij het selecteren van een programma om deze op te nemen komt de melding dat dit niet in het abonnement zit. Hoe kan ik dit oplossen.

        Reageer


        • #5
          Hallo genav1,

          Welkom op het forum.
          Hoe is het na het weekend? Zijn de snelheden inmiddels goed? Kun je gebruik maken van de DELTA tv?

          Reageer


          • #6
            Hallo Sandra, de interactieve tv functies werken nu, dus we zijn al een stap verder. De snelheden mis ik nog wel, de router is in staat deze snelheden met gemak te halen, en ook de koppeling tussen modem en router is cat6. De snelheid blijft hangen bij 100 Mbps voor download, 15 Mbps bij upload.

            Reageer


            • #7
              Maar is je netwerkkaart ook geschikt voor deze snelheden?

              Reageer


              • #8
                Een enkel apparaat in huis is ongeschikt, maar de rest 802.11ac, naar mijn beste weten moet dat toch voldoende zijn.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door genav1
                  Hallo Sandra, de interactieve tv functies werken nu, dus we zijn al een stap verder. De snelheden mis ik nog wel, de router is in staat deze snelheden met gemak te halen, en ook de koppeling tussen modem en router is cat6. De snelheid blijft hangen bij 100 Mbps voor download, 15 Mbps bij upload.
                  Hoi Genav1,

                  Heb je al eens een snelheidstest rechtstreeks op het modem gedaan?

                  Reageer


                  • #10
                    Ja heb ik, wel met cat5e kabel, ik zal die tussen modem en router ook nog vervangen door een beter afgeschermde, misschien doet dat iets

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo genav1, ben je nog in de gelegenheid geweest om dit te testen?

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo Tim,
                        Ik waardeer je reactiesnelheid, ik heb zelfs de kans nog niet gezien om even een kabeltje te halen , zodra ik het heb kunnen testen zal ik het posten. Bedankt, Michel

                        Reageer


                        • #13
                          Ok, de utp kabel tussen de modem en router is vervangen voor een beter afgeschermde kabel. Dit deed het truukje. Snelheid vliegt nu door naar 150Mbps. Schijnbaar toch een defecte kabel geweest. Bedankt voor de reacties.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door genav1
                            Bedankt voor de reacties.
                            Bedankt voor de terugkoppeling.
                            Nu weten wij dat je geholpen bent en dat deze oplossing werkt.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X