Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen Delta TV app inloggen-account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen Delta TV app inloggen-account

    Sinds vorige week donderdag geprobeerd ons account te koppelen aan een Delta account.
    Na hoop gedoe Zeelandnet eindelijk gekoppeld aan Delta account, hoe het kan dat is de vraag want heb telefonisch contact gehad maar nog geen technische hulp ontvangen d.m.v. terug bellen. Nu een week verder kan ik me nog steeds niet inloggen bij de Deltatv App en heb alle mogelijke optie's al geprobeerd.
    Krijg telkens de melding nieuw account aan te maken maar dat gaat niet want kan niet met hetzelfde mailadres en mobiele nummer. (neem maar weer contact op met de klantenservice..)

    Kan er helemaal niets meer mee. Sinds de nieuwe app waarbij je moet inloggen, geen gebruik meer van gemaakt.
    Iemand die ons kan helpen?

  • #2
    Inloggen gebeurd via mijndelta.nl, daar worden nog wel eens verissingen met gemaakt.

    Reageer


    • #3
      [email protected].
      Dan kunnen we eea nakijken en een melding maken bij de desbetreffende afdeling.

      Reageer


      • #4
        Hoii, Ik heb hetzelfde probleem. Al 3 maanden delta tv en nog steeds kan ik mn gegevens van zeelandnet niet koppelen. Diverse malen de klantenservice gebeld maar ze weten het ook niet

        Reageer


        • #5
          [email protected].

          Reageer


          • #6
            Hallo Escha en c.remery,

            Is het inmiddels gelukt??

            Reageer


            • #7
              Aangezien we niets meer van je horen ga ik er vanuit dat het probleem verholpen is.
              Daarom geef ik dit topic de stauts beantwoord. Heb je vragen? Stel ze gerust.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X