Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA live tv problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA live tv problemen


  • #2
    Bij het kijken op RTL7 blijft hij ook hangen, maar ook de opnamen lijkt weer problemen te geven, want een geplande opname van 18:00 staat nog steeds bij de geplande opnamen en is nog niet te bekijken.

    Reageer


    • #3
      Of kijken naar gemist via de laptop.halverwege kijk je weer het zelfde vanaf het begin. wat is gebeurd.?
      was trouwens weer naatje overal gisteren.hoe vaak ik weer mn stekkers eruit getrokken heb.ben al maanden bezig ,misschien een vergoeding vragen?of een nieuwe modum,deze werkt niet naar behoren al is ie nieuw.:P

      Reageer


      • #4
        We kunnen beter maar niets meer zeggen er word toch niets aan gedaan , is al maaaaaaaanden zo.
        En ik heb nog wel in het test team gezeten toen was het redelijk.

        Reageer


        • #5
          Bij de opnames lijkt het weer goed te zijn, maar bij het afspelen ervan krijg je toch ook weer het blijven hangen en dan weer door springen.
          Lijkt een hardnekkig probleem, maar info over de stand van zaken blijft uit. Ook een ergenis.

          Reageer


          • #6
            Hallo Mechelaer,

            Er wordt dagelijks gewerkt aan het goed functioneren van DELTA tv. Ook wij, de medewerkers van DELTA, willen een goed functionerende dienst afleveren. We hebben begrip voor de frustratie die de problemen met zich mee brengen.

            In dit topic antwoord Frans het volgende:
            "Ik heb even navraag gedaan, er staat een grote update op stapel voor volgende week. Ik hou jullie op de hoogte."

            Dit is een update voor de complete app. Helaas kunnen de moderators en medewerkers aan de telefoon niet anders dan deze update afwachten. Weet in ieder geval wel dat we blij zijn met iedere terugkoppeling, deze worden allemaal meegenomen in de ontwikkeling van DELTA tv. We willen jullie vragen om begrip en geduld, ons einddoel is immers om iedereen te kunnen laten genieten van DELTA tv.

            Reageer


            • #7
              dat het heel stil is aan de kant van Zeelandnet wil niet zeggen dat we inmiddels normaal TV kunnen kijken op de pc.

              Reageer


              • #8
                Op onze website hebben wij een aantal redenen genoemd, die invloed kunnen hebben op de beeldkwaliteit van Live TV.

                Reageer


                • #9
                  Ja hoor, wij zijn allemaal achterlijk.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door kennie-l
                    Ja hoor, wij zijn allemaal achterlijk.
                    Hoi Kennie-L,
                    Op dit moment is dit de enige oplossing die wij kunnen bieden totdat de nieuwe update van Live Tv beschikbaar is

                    Reageer


                    • #11
                      Okay dan ;-))

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo,

                        Er zijn een aantal updates uitgevoerd en er staan er de aankomende 14 dagen nog meer gepland. Ik hoor van klanten dat de app opnieuw downloaden helpt bij het oplossen van problemen. Hoe gaat het bij jullie?

                        Reageer


                        • #13
                          Ik kijk alleen op de computer, dat probeer ik althans, kan dus geen app installeren.
                          Met google chrome gaat het beter als met safari maar niet veel.

                          Reageer


                          • #14
                            Hi Kennie-L,

                            Heb je de drivers van de browser een update gegeven?
                            Wellicht even de geschiedenis en cookies verwijderen. Mogelijk loopt het dan meer soepel.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                              Heb je de drivers van de browser een update gegeven?
                              sinds wanneer heeft een browser iets te maken met drivers ??

                              Een stuurprogramma, in het Engels driver of hardware driver, is een specifiek stuk software dat een verbinding legt tussen de hardware en het besturingssysteem.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X