Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • interactieve tv

    Goedemiddag,
    Hoe kan ik interactieve tv c.q. de HbbTv-funktie gebruiken op een nieuwe Panasonic smart tv, type TX-50-DXW784 en met een HD-decoder van Humax, type iHDR-5400-C?
    Zowel de instruktie als de helpdesk spreken over een CI-plus module en een Humax HD FOX C. Tevens wordt het merk Panasonic niet ondersteunt. Hoe is dit toch op te lossen?
    Groeten Wim Pouwelse

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door wpouwelse
    Goedemiddag,
    Hoe kan ik interactieve tv c.q. de HbbTv-funktie gebruiken op een nieuwe Panasonic smart tv, type TX-50-DXW784 en met een HD-decoder van Humax, type iHDR-5400-C?
    Zowel de instruktie als de helpdesk spreken over een CI-plus module en een Humax HD FOX C. Tevens wordt het merk Panasonic niet ondersteunt. Hoe is dit toch op te lossen?
    Groeten Wim Pouwelse
    Hoi wpouwelse,
    Welkom op het forum!

    Misschien dat je je antw in onze Handleiding voor DELTA Interactieve TV vindt

    Reageer


    • #3
      Zit er in je tv een CI+ Module + smartcard?
      Met de Humax die jij hebt, gaat het niet lukken om interactieve tv te gebruiken.

      Reageer


      • #4
        Te nieuw kan ook.
        Als het een hbbtv met ci+ zou het voor Panasonic zo zijn: https://www.delta.nl/sites/default/f...nstallatie.pdf

        Reageer


        • #5
          Uit ervaring weet ik inmiddels ook, dat vaak de instellingen voor weergave van de "Rode knop" in het tv-menu standaard vaak niet goed zijn ingesteld voor een goede werking van interactieve tv.
          Die instelling moet uit staan!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Zit er in je tv een CI+ Module + smartcard?
            Met de Humax die jij hebt, gaat het niet lukken om interactieve tv te gebruiken.
            Hallo Jos,
            Klopt volgens de specificaties van de Humax, lukt vooralsnog alleen bij Ziggo. Heb vraag bij de helpdesk neergelegd i.v.m. de firmware update waar op hun site over wordt gesproken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wpouwelse
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Zit er in je tv een CI+ Module + smartcard?
              Met de Humax die jij hebt, gaat het niet lukken om interactieve tv te gebruiken.
              Hallo Jos,
              Klopt volgens de specificaties van de Humax, lukt vooralsnog alleen bij Ziggo. Heb vraag bij de helpdesk neergelegd i.v.m. de firmware update waar op hun site over wordt gesproken.
              Welke update op welke site? In die Humax past geen CI+-module, dus m.i. gaat het daar nooit werken.
              Zit er wel een CI+-module in je tv, want daar moet het denk ik wel kunnen werken?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Oorspronkelijk gepost door wpouwelse
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Zit er in je tv een CI+ Module + smartcard?
                Met de Humax die jij hebt, gaat het niet lukken om interactieve tv te gebruiken.
                Hallo Jos,
                Klopt volgens de specificaties van de Humax, lukt vooralsnog alleen bij Ziggo. Heb vraag bij de helpdesk neergelegd i.v.m. de firmware update waar op hun site over wordt gesproken.

                Welke update op welke site? In die Humax past geen CI+-module, dus m.i. gaat het daar nooit werken.
                Zit er wel een CI+-module in je tv, want daar moet het denk ik wel kunnen werken?
                Er zit geen CI+ module in de tv en ik ben ook niet van plan om die erbij te nemen. Ik vind een decoder betere kwaliteit geven en je hebt het gemak van het opnemen. Bij de veelgestelde vragen over dit probleem werd melding gemaakt van die update.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door wpouwelse
                  Er zit geen CI+ module in de tv en ik ben ook niet van plan om die erbij te nemen. Ik vind een decoder betere kwaliteit geven en je hebt het gemak van het opnemen. Bij de veelgestelde vragen over dit probleem werd melding gemaakt van die update.

                  Reageer


                  • #10
                    [quote=Jos]Hallo Jos,
                    Kon link zelf niet zo snel vinden, maar heb wel een reaktie van Humax ontvangen: link betrof een Ziggo update. De software van de Humax 5400 is ontwikkeld i.s.m. Ziggo en het interactieve deel is alleen geschikt voor Ziggo. Bij Delta kan dit alleen met de HD-FOX-C, iets wat bij hun al veel vragen heeft opgeleverd. Wordt dus of extra kosten of geen interactieve tv via Delta....

                    Reageer


                    • #11
                      DELTA maakt gebruik van HbbTV. Ziggo gebruikt een voorloper van HbbTV. Beetje een LP, CD, DVD, Bluray verhaal. Nieuwere technieken zijn niet bruikbaar met oudere standaarden. Dat is een issue die altijd zal blijven bestaan.

                      Veel nieuwe TV's bieden overigens ook HbbTV ondersteuning waarmee het Portaal van Zeeland te gebruiken is.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X