Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV werkt niet bij Premium abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Interactieve TV werkt niet bij Premium abonnement

Ligt dit aan mij?
    Interactieve tv werkt niet.programma gemist, opnemen, dit alles werkt gewoon niet.
    Misschien staat nog niet alles op punt, maar ik denk momenteel dat dit gewoon een aanfluiting is !
    Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren want vele klanten hebben dit probleem, dan nog die chromecast, haha!

ik heb sinds vandaag miv 1 septemeber alles in 1 premium en vanmorgen vroeg werktte alles al prima, ook de beloofde snelheid wordt ruimschoots gehaald en programma gemist, opnemen ed werkt perfect.........ik ben dus een zeer tevreden klant en dat mag ook gezegd worden denk ik...........

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hansmiddelburg
        ik heb sinds vandaag miv 1 septemeber alles in 1 premium en vanmorgen vroeg werktte alles al prima, ook de beloofde snelheid wordt ruimschoots gehaald en programma gemist, opnemen ed werkt perfect.........ik ben dus een zeer tevreden klant en dat mag ook gezegd worden denk ik...........
        Dit mag inderdaad ook wel eens gezegd worden!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Altijd leuk om te zien

Veel plezier met je nieuwe pakket :8

Reageer

Hallo Chris1968,

Ik zie geen reactie meer van je terug komen op het forum.
          Hopenlijk is het opgelost. Zo niet dan helpen we je graag verder.

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sandra_
              Hallo Chris1968,

Ik zie geen reactie meer van je terug komen op het forum.
              Hopenlijk is het opgelost. Zo niet dan helpen we je graag verder.
              Hallo Sandra,
              Bedankt alvast voor het bericht, mijn excuses, ik ben wat laat met mijn reactie.
              Het lukt al wat beter met de tv, wel regelmatig nog foutmelding ivminternetverbinding.
              Soms na een halfuurtje kijken ineens foutmelding, wel met goed beeld en geluid en storend vak middenin scherm.
              Via mobiel werkt YouTube perfect. Ik denk dat het misschien ligt aan de routering.
              Vriendelijke groeten terug,

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X