Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

overzetting abo internet/premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • overzetting abo internet/premium

    nadat vandaag mijn abo is overgezet naar internet premium voor een jaar zou ik gebruik moeten kunnen maken van de mogelijkheid op programma's op te nemen en terug te kijken ,helaas krijg ik nog steeds de melding dat het niet in mijn abo zit ,contact gehad met Zeelandnet en deze hebben een en ander gereset ,maar nog steeds geen interactive tv ,niet op mijn mobiel app of mijn pc ,dat zou toch direct met de overzetting moeten kunnen ?

  • #2
    Bij mij precies hetzelfde, ook vandaag premium abbo ingegaan vlgs mail maar werkt nog niet bij interactieve tv

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        hoe stuur ik een privebericht ? ik heb nog geen ervaring met dit forum

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door beginner
          hoe stuur ik een privebericht ? ik heb nog geen ervaring met dit forum
          Klik op de foto van TimH en kies voor "stuur bericht"

          Reageer


          • #6
            Helaas nog niets opgelost

            Reageer


            • #7
              Bij mij werkt alles nu sinds half uurtje bedankt

              Reageer


              • #8
                Graag gedaan!

                Reageer


                • #9
                  Ben ook al sinds medio juli bezig om dit voor elkaar te krijgen.diverse malen gebeld en gemaild.tot op heden geen succes.wordt er niet vrolijk van.lijkt of men je niet serieus neemt!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door maagdenberg
                    Ben ook al sinds medio juli bezig om dit voor elkaar te krijgen.diverse malen gebeld en gemaild.tot op heden geen succes.wordt er niet vrolijk van.lijkt of men je niet serieus neemt!
                    Hoi maagdenberg,
                    Welkom op het forum!
                    Heb je voor mij je relatienr in een privebericht?

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo maagdenberg,

                      Onze afdeling is bezig geweest met het omzetten van abonnementen.
                      Ik vermoed dat jouw abonnement nu correct omgezet is. Dit kun je even controleren in de PiP.
                      Mocht het onverhoopt toch nog niet in orde zijn, dan lees ik dat graag

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X